تایلند یکی از مناطق جذاب گردشگری در جهان است، سواحل آرام و زیبا، شهرهای پر رفت و آمد، معابد باشکوه و طبیعت بی نظیر آن هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۴۳
راهنمای سفر به تایلند

در جاذبه های گردشگری تایلند بسیار متنوع است این جاذبه های گردشگری عبارت اند از معبد پناهگاه حقیقت، باغ گرمسیری گیاه شناسی نانگ نوچ ،تئاتر آلنگ کارن ، ساحل جم تین،حیات وحش ببر پاتایا در پاتایا و از جاذبه های گردشگری بانکوک می توان به کاخ بزرگ ، محله چینی ها ، جاده خاو سان و از جاذبه های توریستی پوکت می توان به جزیره فی فی و معبد چالونگ و ... اشاره کرد. در این مقاله می خواهیم به معرفی چند تا از مراکز گردشگری تایلند بپردازیم .



پناهگاه حقیقت

پناهگاه حقیقت یکی از جاذبه‌های گردشگری تور تایلند می باشد و بعنوان یکی از مکان ها مقدس پاتایا به شمار می‌رود.

این پناهگاه در ساحل ناکلوآ پاتایا قرارگرفته است، پناهگاه حقیقت چشم‌ اندازی از شکل گرفتن تمدن بشرو حقیقت‌های دینی و فلسفی پرورش ‌یافته،حکاکی‌ها و مجسمه‌های بی‌نظیر، ادای احترامی است به هفت عنصر جدانشدنی: آسمان، زمین، پدر، مادر، ماه، خورشید و ستارگان، از دیدن این بنا می‌توان دریافت که این بنا شگفتی خارق‌العاده‌ای دارد.

این معبد حسی قوی از صلح به وجود می‌آورد و همگان به سکوتی باورنکردنی فرومی‌برد که آرامش خاص به شما می‌دهد. محوطه بزرگ این معبد یک‌بخشی را هم به تیراندازی و شمشیربازی اختصاص داده است.فیل‌سواری و اسب‌سواری جزئی از تفریحات این معبد به‌حساب می آید.

باغ های گرمسیری نونگ نوچ

باغ های گرمسیری نانگ نوچ نزدیک به پاتایا، بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرق آسیا هستند. این منطقه، برای اولین بار، بخاطر حفاظت از گونه های خاصی از گیاهان و گل ها، به باغ تبدیل شد و بعد از آن، به روی بازدیدکنندگان گشوده شد.

باغ های گرمسیری نونگ نوچ بیشتر شبیه یک پارک است اما نمایش‌های فرهنگی روزانه، چندین رستوران، اقامتگاه و همچنین باغ‌های متنوع با پوشش‌های گیاهی مختلف نیز در آن وجود دارد.

قدم زدن در این پارک گیاه‌شناسی مانند سفر به مشهورترین باغ‌ها در سرتاسر دنیاست خواه باغ فرانسوی در قرن 17 میلادی باشد، خواه باغ‌های رنسانس اروپا.

باغ‌های این پارک با گونه‌های گیاهی خاصش نیز به همان اندازه جذاب است؛ مانند باغ کاکتوس و گیاهان گوشتی باغ ارکیده، باغ‌های نخل گرمسیری و بونسای.

جزیره فی فی در پوکت

جزیره فی فی در شهر پوکت در این میان مکانی است که محبوبیت ویژه ای نزد گردشگران تور لحظه آخری تایلند و علاقه مند به دریا و ساحل دارند. در ۴۸ کیلومتری جزیره پوکت، جزایر شش گانه فی فی واقع شده اند که از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند هستند، قرار گرفته اند.

قایق های تند رو، این ۴۸ کیلومتر را طی یک ساعت طی کرده و گردشگران را به این جزایز فوق العاده می رسانند.

در این فاصله یک ساعته حتی می توانید در طی مسیر تنی به آب بزنید. اما فراموش نکنید شنا کردن در صخره های فی فی بسیار لذت بخش تر است و احتمالا تجربه این شنا از بهترین آب تنی های عمرتان خواهد بود.

سراسر این جزیره با صخره هایی از جنس آهک پوشیده شده و البته پر از ساحل های زیبای شنی و غار های پنهانی است که باید کمی حوصله و وقت به خرج دهید تا بتوانید تمام گوشه و کنار آن را کشف کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های بانکوک و هتل های پاتایا به وبسایت مهر پرواژ مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها