فریدون آسرایی، خواننده پاپ با انتشار عکسی در اینستاگرامش از روشن کردن ماشین کادیلاکش بعد از 44 سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۷۶

آسرایی نوشت: «بعد از سال‌ها ماشین کادیلاک رو بیمه کردم و راه انداختم و باورتون نمیشه براحتی استارت زد و روشن شد. این ماشین بعد از 44 سال از خیلی از ماشین‌های امروزی بهتر کار می‌کنه. آیا قدیما زندگی بهتر بود؟»

غذاهای ویژه در بیمارستان‌های ژاپن

غذاهای بیمارستان همواره به بی‌مزگی و بی‌رنگ و بویی مشهور بوده‌ است. اما انتشار عکس‌های یکی از مادران ژاپنی از غذاهای بیمارستانی که او اخیرا فرزندش را آنجا به دنیا آورده، این باور را به چالش کشیده است!

به گزارش فردا نیوز، غذاهای این بیمارستان که در توکیو واقع شده نه‌تنها شباهتی به غذاهای مرسوم بیمارستان‌ها ندارد بلکه با غذاهای برخی از رستوان‌ها نیز رقابت می‌کند.

تویوتایی با صندلی‌های ماساژور

تویوتا قصد دارد از جدیدترین نسل لیموزین خود با نام سنچری، در چهل و پنجمین نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کند. تویوتا سنچری احتمالا اواسط سال 2018 به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این مدل جدید دارای سبکی کلاسیک همراه با فضای داخلی بسیار لوکس است .این سطح از امکانات متنوع و کیفیت بالا، فقط در خودروهای لیموزین لوکس دیده می‌شود. در بخش طراحی داخلی، جهش‌های زیادی صورت گرفته و تجهیزات و قطعات بسیار باکیفیت همراه با صندلی‌های عقب قابل تنظیم با قابلیت ماساژ، حداکثر آسایش و راحتی برای سرنشینان را فراهم کرده است.

مغز وارونه زن صربستانی

از میان انسان‌های شگفت‌انگیز که هر کدام دارای نیروهای خارق‌العاده هستند، این بار سراغ زن 28 ساله صربستانی به نام بوجانا دانیلوفیک رفته‌ایم که سیستم مغز او، علم پزشکی را متحیر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ این زن قادر است نوشته‌های وارونه را بدرستی بخواند و توانایی دارد وارونه بنویسد یا به عبارت بهتر، خواندن نوشته‌ها در حالت عادی برایش ممکن نیست. این زن که از بیماری نارساخوانی رنج می‌برد فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است.

او کارهای روزمره خود از جمله کار با موبایل و رایانه را هم به همین شیوه انجام می‌دهد و جالب‌تر آن‌که این زن خارق‌العاده در یکی از اداره‌های دولتی مشغول به کار است و کیفیت کار و بازدهی او در اداره به هیچ عنوان کمتر از دیگر همکارانش نیست.

بانوی اول، زیر ذره‌بین رسانه‌ها

عینک آفتابی بانوی اول آمریکا که طی روزهای اخیر و حتی هنگام شب به صورت می‌زند، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌آخرین بار ملانیا ترامپ هنگام بازگشت از شهر «لاس وگاس» ـ مکانی که تراژدی حمله به کنسرت موسیقی روی داد ـ بدون عینک دیده شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی این موضوع را سوژه خنده خود قرار داده و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند. برخی نوشته‌اند ملانیا نمی‌خواهد همسر خود را ببیند. برخی دیگر نیز نوشته‌اند او می‌خواسته چپ بودن چشم‌هایش را از این به بعد پنهان کند! در ماه سپتامبر کاربران شبکه‌های اجتماعی لباسی را که ملانیا در مجمع عمومی سازمان ملل بر تن کرده بود با «چتر نجات» مقایسه کردند.

همچنین، بسیاری از کفش‌های پاشنه بلند بانوی اول آمریکا در دیدار با حادثه‌دیدگان توفان هاروی انتقاد کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها