لیگ برتر والیبال از امروز آغاز می‌شود

مشکل در شروع

لیگ برتر والیبال فصل جدید خود را از امروز آغاز می‌کند اما هنوز بازی‌ها شروع نشده دستخوش حواشی بسیار است. این حاشیه‌ها بیشتر از جانب ورامین به سمت لیگ برتر روانه می‌شود و تکلیف این تیم با بازی‌های این فصل مشخص نیست.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۴۱

با این که سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرده بود، شهرداری ورامین هنوز شرایط حضور در لیگ برتر را پیدا نکرده است، اما سرمربی این تیم می‌گوید،‌ امروز تیمش مقابل بانک سرمایه به میدان می‌رود.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با اعلام این که مشکلات نماینده ورامین در حال برطرف شدن است، ادعای پدافندی‌ها را در مورد تعداد بازیکنان سرباز شهرداری ورامین رد کرد. او در این‌باره گفت: ما چهار بازیکن سرباز داریم و هم ما و هم رعد پدافند مشکلی از نظر بازیکن نداریم. مشکل معوقات سال قبل را هم با پیش بینی منابع درآمدی تبلیغات تعریف کرده ایم و حل شدنی است. نفرزاده در باره این که مسئولیت سربازان شاغل در تیم‌های باشگاهی با چه ارگانی است، گفت: مسئولیت و تعیین تکلیف این که کجا بازی کنند با هیات والیبال نیروهای مسلح است که بازیکنان را به تناسب نیازهای تیم‌های ملی در اختیار آنان می‌گذارد و زمینه حضورشان را در باشگاه‌ها فراهم می‌آورد. غیر از تیم ورامین باقی تیم‌ها خودشان را آماده این بازی‌ها کرده‌اند که سی و یکمین دوره آن، با نام جام شهید محسن حججی آغاز می‌شود.

تاکنون 11 تیم بدون مشکل در انتظار آغاز لیگ برتر هستند و اگر تیم ورامینی به مسابقات برسد، امروز با بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها