سریع‌ترین مرد ایران، حسن تفتیان در ماده 60 متر داخل سالن در رنکینگ فدراسیون جهانی در رده نهم قرار دارد. او در بازی‌های داخل سالن آسیا در این ماده با رکورد 6.55 قهرمان شده و توانسته بود، 0.01 ثانیه رکورد ملی خود را ارتقا دهد.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۳۹

در حالی که ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی از صبح دیروز آغاز شده و تا 10 روز کاری (26مهرماه) ادامه دارد، رسول خادم، رئیس کنونی این فدراسیون به عنوان نخستین نامزد ثبت نام کرد.

مسابقات فینا تراپی کمتر از دوهفته دیگر در مالت برگزار می‌شود. برهمین اساس،‌ تیم ملی واترپلو رهسپار مالت می‌شود تا در این رقابت‌ها شرکت کند.

جدیدترین رنکینگ جهانی تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد و بر همین اساس،‌ شش تکواندوکار ایران در میان 10 تکواندوکار برتر جهان قرار دارند. آرمین هادی‌پور در منفی 54 با ایستادن در رتبه دوم بهترین ایرانی در رنکینگ جهانی است.

تیم والیبال ساحلی الف ایران (رحمان رئوفی ـ بهمن سالمی) دو بر یک مقابل قطر مغلوب شد و از دور رقابت‌های تورنمنت ساحلی ژاپن کنار رفت.

گلاره کاکاوندپور، بازیکن با سابقه بسکتبال بانوان بنابر دلایل شخصی و کاری از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد. وی همراه تیم سه نفره ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا به میزبانی عشق‌آباد حضور داشت.

تیم ملی والیبال نشسته روسیه برای برپایی اردو و انجام چند دیدار تدارکاتی، بامداد امروز وارد ایران شد.

محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در نامه‌ای رسمی خطاب به رئیس فدراسیون جهانی موتورسواری اعتراض ایران را به دلیل صادر نشدن روادید از سوی انگلستان برای اعزام ورزشکاران تیم ملی موتورکراس به مسابقات جهانی 2017 اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها