فی الحال دو چیز خبر دسته یک مملکت بوده ؛ یکی این غائله هسته ای و دسیسه های کفار و والی مملکت اتازونی و یکی هم این ماجرای میرزا محمودخان بزازباشی که از برای عیال و صبیه و اولاد پسر خود دسیسه چیده ، عروس پا به ماهش را زابراه کرده ، خدا به داد این نسرین بیگم ، صبیه مرحوم میرزا نظام محتشم برسد.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۳

این از شوهرش که به غایت لاابالی بوده ، این از پدرشوهرش ، که راه به راه خنده هیستریک تحویل داده ، این از همشیره اش که پدر صاحب بچه اش را درآورده و این از خواهر شوهرش و این از آیزنه اش و این از سناریست و این از رژیسور و این از آکترس ها ، این از آکتورها و این از دکوراتورها. خدا رحم کرده ، فیلم به طریقه ویدئو بوده ، اتالوناژ و کولینگ قس علی هذا نمی خواسته وگرنه ایشان نیز پدر صاحب بچه این نسرین بیگم را بیش از این درآورده...
یک خبر دیگر اگر در مملکت بوده این بوده که فی الحال در عدلیه ، رئیس کل روزنامچه ایران تبرئه شده ، عنقریب که ژورنالیست ها و روزنامه چی ها به کار و بار خود برگشته به پرگار سابق روزنامچه را چاپ بزنند ، لکن هر مشکلی بوده سر همین پرگار سابق بوده ، روزنامچه منتشر نمی شود مگر آن که به یک طریق و منهاج دیگر باشد. تا خدا چه خواهد.

سید علی میرفتاح
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها