حق با شماست

آنتن پرنده

کریمی از تهران: ساکنان محدوده خیابان جلفا در سیدخندان بیش از یک ماه است به دلیل آنتن ندادن همراه اول دچار مشکل شده‌اند. چندین‌بار هم برای رفع مشکل با این اپراتور تماس گرفتیم؛ ولی هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۷۶

مرکز نگهداری معلولان نظارت بیشتر می‌خواهد

توکلی از کرج: از سازمان بهزیستی استان البرز درخواست می‌شود تا به مرکز نگهداری معلولین ذهنی نظرآباد رسیدگی بیشتری کند، متاسفانه در ایام تعطیلات از قبول معلولان یا تحویل آنان به خانواده‌ها ممانعت به عمل می‌آورند.

محیط‌زیست فراموش نشود

زینلی از تهران: با توجه به استفاده زیاد مردم از ظروف یکبار مصرف در ایام عزاداری و افزایش میزان زباله‌ها، از شهرداری انتظار داریم تا سطل‌های زباله را در زمان‌های کوتاه‌تری خالی کرده و این مخازن را شست‌وشو دهد.

جوابیـــه

در پی درج پیامی در 4 مهر 1396 با عنوان «میدان تره‌باری که جمع شد» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه‌2 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: از آنجا که بازار میوه و تره‌بار مورد اشاره تحت مالکیت شهرداری نبوده و مالک آن خواستار تخلیه زمین مورد نظر بوده است، لذا شهرداری منطقه‌2 و سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، به‌دلیل عدم نتیجه‌گیری از مذاکراتی که با مالک زمین مذکور صورت گرفته است، ناچار نسبت به تعطیل فعالیت بازار مذکور اقدام نمودند، ضمن این‌که شهرداری منطقه‌2 در راستای جلوگیری از توقف خدمات‌رسانی به شهروندان در تلاش است که در اسرع وقت نسبت به تامین زمین مناسب در نزدیک‌ترین مکان ممکن به بازار میوه‌و‌تره‌بار علامه اقدام نموده تا بازار میوه‌و‌تره‌بار جایگزین احداث شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها