اخبار چند خطی

تمرینات تیم ملی تکواندو بعد از بازگشت از مراکش در حالی از دوشنبه آینده آغاز می‌شود که فدراسیون تکواندو همچنان تمایلی به دعوت از اسبقی و خدابخش ندارد. این دو ملی پوش در ماه‌های اخیر از تیم ملی کنار گذاشته شدند.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۳۵

مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشو به عنوان مسئول کمیته نظارت بر رقابت‌های قهرمانی جهان انتخاب شد. این رقابت‌ها در کازان روسیه جریان دارد.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان سومین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا را با شکست برابر تیم ایلی قزاقستان پشت سر گذاشت. این بازی 30 بر 27 به سود حریف شد.

تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی دیمیتری کرکین به روسیه رفت. این مسابقه‌ها هشتم و نهم مهر برگزار می‌شود.

لازلو سوچک سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در پی نگرفتن مطالبات مالی خود از سوی فدراسیون تیراندازی به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد. طلب او حدود یک میلیارد تومان است و به هاشمی، رئیس سابق فدراسیون مربوط می‌شود.

رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق‌قلا قرار بود فردا با برگزاری هفته نخست در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شود که به دلیل مصادف بودن با تاسوعا و عاشورای حسینی لغو شد.

تنیسورهای ایران، انگلیس، هند، ایتالیا، سوریه، ازبکستان، ارمنستان، ترکیه و هند در رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان به میدان می‌روند. این پیکارها 15 تا 22 مهر در آکادمی بین‌المللی تنیس استقلال برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها