سرمربی مستعفی استقلال فعلا قصد بازگشت به فوتبال ندارد

سفر منصوریان به آلمان

علیرضا منصوریان، سرمربی مستعفی استقلال این روزها در تهران چه می‌کند؟ این سوالی است که همه دوست دارند، جوابش را بدانند. او پس از کناره‌گیری از استقلال، چند روزی ناپدید شد و حتی نزدیکانش از این مربی خبر زیادی نداشتند. او حتی موبایل خود را از دسترس خارج کرده بود و به همین خاطر، بعضی‌ها تصور می‌کردند شاید به خارج از ایران رفته است. سرمربی سابق استقلال، اما هنوز در تهران است.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۶۷

کنار خانواده

در یک سال و نیمی که منصوریان، سرمربی استقلال بود، به خاطر مشغله کاری زیاد در استقلال، زیاد وقت نمی‌کرد کنار خانواده‌اش باشد. او می‌گفت، ساعت 8 صبح از خانه خارج می‌شود و معمولا ساعت 10،11 شب به خانه می‌رسد. منصوریان در این باره می‌گفت: خیلی درگیرم. خیلی وقت‌ها وقتی می‌رسم خانه، نزدیک 12 شب است. البته به همسرم از روز اول که به استقلال آمدم،گفتم باید با این شرایط کنار بیاید. گفتم اگر قبلا 8-7 ساعت کار می‌کردم، حالا باید بالای 10 ساعت کار کنم. او هم چون خودش ورزشکار است، با این شرایط من کنار آمد. طبیعتا با کناره‌گیری از استقلال، حالا منصوریان می‌تواند زمان بیشتری را در کنار خانواده‌اش سپری کند. او که از دیروز موبایل خود را باز کرد، در این باره به جام ورزشی می‌گوید: حالا زمان بیشتری را در کنار خانواده‌ام می‌گذرانم. در این مدت به خاطر فوتبال خیلی از آنها دور بودم و این مساله باعث شد تا زیاد به خانواده‌ام نرسم و حالا فرصتی است تا بیشتر کنارشان باشم.

منصوریان روزهای پرفشار و سختی را در استقلال داشت. خیلی در این مدت تحت فشار بود. البته او همواره تلاش می‌کرد، مقابل دوربین‌ها نشان دهد سرحال است. منصوریان حالا با کناره‌گیری از استقلال قصد دارد، استارت تازه‌ای برای مربیگری بزند. او خوب می‌داند، بازگشتش به فوتبال به صلاح نیست و بهتر است مدتی بیرون باشد و حتی در کلاس‌های مربیگری حاضر شود. منصوریان قصد دارد به یک سفر تفریحی برود و مقصد او هم کشور آلمان است. خانواده منصوریان هم در این سفر او را همراهی خواهند کرد. سرمربی سابق استقلال پس از آن قصد دارد، در دوره‌های مربیگری مختلف شرکت کند و سطح علمی خود را بالاتر ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها