یورو لیگ تحت تاثیر درخشش قدوس

گل زدن کار من است

سامان قدوس همچنان خوش می‌درخشد. بازیکن جدید تیم ملی، با آن تکنیک ناب و عملکرد فوق‌العاده‌اش، باز هم ستاره شد. او باز هم در اروپا خوش درخشید. پس از درخشش فوق‌العاده در پلی‌آف رقابت‌ها مقابل گالاتاسرای و پائوک یونان این بار او در مرحله گروهی بازی‌ها گل کاشت.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۴۵

سامان در دیدار مقابل زوریا که در اوکراین برگزار ‌شد، توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و نقش بسیار مهمی در پیروزی استرسوندز داشته باشد. او یک روز پس از این بازی با لبخند می‌گوید: «گل زدن کار من است و فکر می‌کنم وظیفه‌ام را در زمین بازی انجام می‌دهم.» سامان یک آرزو پس از این اتفاق دارد: «دوست دارم ادامه‌دار باشد و بتوانیم تاریخ‌سازی کنیم.»

رسانه‌های سوئدی پس از این بازی به تعریف و تمجید از هافبک جدید تیم ملی پرداختند. حتی سایت اسپورت بلاد سوئد این بازیکن را قهرمان استرسوندز معرفی کرد. سایت‌های اروپایی هم خیلی زود خبر دادند او نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شده است. انگار یک انقلاب در زندگی سامان اتفاق افتاده است. تا همین یک ماه قبل کسی او را در قاره اروپا نمی‌شناخت، ولی حالا با درخشش در پلی‌آف و مرحله گروهی لیگ اروپا، تبدیل به یک استعداد بزرگ شده است. سامان می‌گوید: «ما فقط دوست داریم کاری کنیم که در تاریخ باشگاه استرسوندز بی‌سابقه باشد. می‌خواهیم یک سرفصل جدید برای باشگاه‌مان خلق کنیم.»

حس و حال گلزنی در اروپا

گلزنی در لیگ اروپا باید حس و حال ویژه‌ای داشته باشد. وقتی سامان با این سوال روبه‌رو می‌شود، می‌گوید: «خب می‌دانید اینجا جایی است که می‌توان عملکرد بازیکنان را قضاوت کرد. در اروپا می‌توانید خودتان را به معرض نمایش بگذارید و حفظ کنید. فکر می‌کنم آماده بازی در لیگ اروپا هستم. اطمینان دارم که نمی‌خواهم فرصت بازی در لیگ اروپا را با تیم استرسوندز از دست بدهم. این چیز فوق‌العاده‌ای است.»

در جمع برترین‌های اروپا

یوفا پس از پایان پیکارهای لیگ اروپا هشت بازیکن برتر هفته اول را انتخاب کرد که سامان قدوس در میان بازیکنان برتر قرار دارد. سامان قدوس در کنار الکسیس سانچز از آرسنال، آندره سیلوا از میلان، آندره گومز از آتالانتا، کنستانتین بودسکو از بازل، الکساندر کوکورین از زنیت، دیگو لیورنته از رئال سوسیه‌داد و ممفیس دپای از لیون قرار دارد.

پوتر: سامان هر کاری می‌خواهد با توپ انجام می‌دهد

گراهام پوتر پس از پیروزی 2 بر صفر اوسترساندز در اولین هفته مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه تیم اف‌سی زوریای سوئیس گفت: خوش‌شانسم که با چنین بازیکنانی کار می‌کنم. این بهترین تیم تاریخ باشگاه بود. بزرگ‌ترین پیروزی و چشمگیرترین دستاورد تیم اوسترساندز در لیگ اروپا را کسب کردیم. واقعا به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. به اتفاق هم مبارزه کردند و بسیار دویدند. بازیکنان اوسترساندز به لحاظ شخصیتی و فنی فوق‌العاده بودند.

پوتر یادآور شد: وقتی شما به گلی می‌رسید روان‌شناسی بازی تغییر می‌کند. فکر می‌کنم پس از گل شانس زیادی به تیم زوریا برای گلزنی ندادیم. ستاره‌هایی همانند سامان قدوس، کن و هوسام می‌توانند هر کاری را با توپ انجام دهند. ما مهره‌های خوبی در تیم اوسترساندز داریم که باعث پیشرفت خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها