بارسلونا می‌تواند این یوونتوس را شکست دهد؟

بــوی انتقام

ساعت 23:15 امشب دیداری در نیوکمپ بارسلون آغاز می‌شود که برای بسیاری از اهالی فوتبال جذاب است. بارسلونا در فینال سه فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک یوونتوس را شکست داد و یووه هم فصل قبل انتقام آن شکست را گرفت و در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر صفر بارسلونا را مغلوب کرد. از آن دو رویارویی تا بازی امشب، دو بازیکن برزیلی از دو تیم جدا شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۵۲

آلوز از یووه فصل قبل و نیمار از بارسلونای 3 فصل اخیر. حالا دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت رودرروی هم قرار می‌گیرند. بارسلونا بعد از جدایی بدموقع نیمار، دچار بحرانی شدید شد و در دل این توفان دو بازی رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا را به رئال مادرید واگذار کرد، اما سه برد در سه دیدار اول لالیگا گویا آنها را از شوک درآورده است. یوونتوس هم مانند همیشه قدرت اول سری A محسوب می‌شود و در سه بازی اول خود، سه برد به دست آورده تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. یووه در آخرین بازی خود کیه‌وو را با سه گل شکست داد تا با روحیه راهی شهر بارسلون شود. در این سوی میدان بارسلونا قرار دارد که هنوز به آرامش قطعی نرسیده است. آنها در آخرین بازی خود در لالیگا داربی ایالت کاتالونیا را مقابل اسپانیول با برد پرگل 5 بر صفر جشن گرفتند تا اعتراض‌های پردامنه علیه بارتومئو به صورت موقت فروکش کند. حالا بارسلونا این فرصت را دارد تا با برد مقابل یوونتوس، به آرامش کامل برسد و بحران جدایی نیمار را برای همیشه فراموش کند.

والورده، سرمربی بدشانس بارسلونا در این فصل، در بازی قبل به پائولینیو و دمبله بازی داد و دمبله بیشتر از پائولینیو به چشم آمد. به این دلیل احتمال بازی دمبله در بازی امشب بیشتر از پائولینیو است. مسی که یک‌تنه توانست کشتی بارسلونا را از بحران جدایی نیمار بیرون بیاورد، امشب هم مانند همیشه امید اول و آخر آبی‌اناری‌هاست. هواداران بارسلونا در بازی شنبه‌شب روی بنرها نوشته بودند تا وقتی او را دارند نگران جدایی هیچ بازیکنی نیستند. حالا مسی باید نشان دهد می‌تواند به تنهایی نقش یک تیم را برای بارسلونا بازی کند یا خیر. او در این سه بازی در لالیگا همه کار برای بارسا کرد، موتور تیم را روشن کرد و ریتم آن را به دست گرفت و هر زمان لازم بود به آن سرعت داد. حالا تیم او در برابر تیمی سرد و گرم چشیده با دفاعی سازمان‌یافته است که قطعا به راحتی تیم‌های لالیگا گل نمی‌خورد. ماسیمیلیانو آلگری به فاصله دو فصل، در دو فینال با غول‌های اسپانیایی مغلوب شد و حالا برای نبرد با این دو تیم بسیار باتجربه است. باید دید او در بازی امشب هم مانند دیدار برگشت نیمه‌نهایی فصل قبل می‌تواند دروازه تیم خود را بسته نگه دارد و آیا می‌تواند مانند دیدار رفت فصل قبل بارها دروازه بارسا را فتح کند یا خیر.

لیگ قهرمانان اروپا

مرحله گروهی ـ دور اول

سه‌شنبه 21 شهریور

گروه A: بنفیکا ـ زسکا مسکو، منچستریونایتد ـ بازل (23 و 15 دقیقه)

گروه B: بایرن مونیخ ـ اندرلخت، سلتیک ـ پاری‌سن‌ژرمن (23 و 15 دقیقه)

گروه C: چلسی ـ قره‌باغ، رم ـ اتلتیکومادرید (23 و 15 دقیقه)

گروه D: بارسلونا ـ یوونتوس، المپیاکوس ـ اسپورتینگ (23 و 15 دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها