مزاحم اینترنتی دختر جوان وقتی بر سر قرار با برادر این دختر حاضر شد، مرد راننده را با تهدید سلاح به گروگان گرفت. با حضور پلیس متهم دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۶۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 30دقیقه یکشنبه مردی با پلیس 110پایتخت تماس گرفت و از گروگانگیری مسلحانه در محله ولنجک خیابان ایثارگران خبر داد. ماموران کلانتری 163 ولنجک با حضور در محل مشاهده کردند مردی که کلت کمری به دست دارد، از خودروی پژو پارس فرار کرد. ماموران مرد مسلح را تعقیب کردند که او برای فرار چند بار اسلحه را به سمت ماموران گرفت تا راهی برای فرار پیدا کند که موفق نشد سرانجام ماموران با تیراندازی هوایی راه را بر او سد کردند و وی بازداشت شد. از متهم 30 ساله که امین نام دارد، دو قبضه چاقو و یک سلاح کلت و 9 تیر جنگی کشف شد. دو مرد نجات‌یافته همراه متهم به کلانتری منتقل شدند.

دو جوان مدعی بودند برای گفت‌وگو با مرد بازداشت شده که مزاحم خانواده‌شان بوده، به این محل آمده بودند تا از او بخواهند دست از این مزاحمت‌ها بردارد که او این کار را نکرده و آنها را به گروگان گرفته و به مرگ تهدیدشان کرده است.

با دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران متهم همراه دو شاکی پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه 11 پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

یکی از شاکیان به افسر تحقیق گفت: متهم از چندی پیش از طریق اینستاگرام برای خواهرم ایجاد مزاحمت می‌کرد. ما شکایت کردیم و او از طریق پلیس فتا شناسایی و بازداشت شد. اما با التماس‌های خانواده‌اش مدتی بعد رضایت دادیم و او آزاد شد. اما از چندی پیش دوباره مزاحمت‌هایش را برای خواهرم و دیگر اعضای خانواده از سر گرفت و حتی به مرگ تهدیدمان کرد.

شب حادثه برای گفت‌وگو با او مقابل خانه‌اش رفتیم که او با گروگان گرفتن ما قصد داشت جانمان را بگیرد که موفق نشد و بازداشت شد.

ترسیدم

متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من ده سال پیش عاشق خواهر شاکی پرونده شدم و هنوز هم او را دوست دارم. قبول دارم پیش از این برای این خانواده از طریق اینستاگرام مزاحمت به‌وجود آوردم. دو سال پیش من سلاح کلت را از مردی به مبلغ 600 هزار تومان خریدم و در خانه نگهداری می‌کردم. کارم هم در یک تاکسی اینترنتی بود.

وی افزود: من به آن دختر علاقه‌مند بودم به همین خاطر برایش ایجاد مزاحمت می‌کردم. آن شب زمانی که برادرش با من تماس گرفت تا با هم حرف بزنیم، ترسیدم بخواهد بلایی برسرم بیاورد. بنابراین از ترس جانم، دو چاقو و سلاح کلتی را که خریده بودم برداشتم و از خانه بیرون رفتم. سوار خودرویشان که شدم متوجه شدم آنها دو نفر هستند.

مرد آدم‌ربا ادامه داد: از ترس این‌که بلایی سرم بیاورند، سلاح را به سمت آنها گرفتم و به مرگ تهدیدشان کردم. یکی از آنها توانست فرار کند. من برادر دختر مورد علاقه‌ام را گروگان گرفتم و از او خواستم حرکت کند. مرد دیگر می‌خواست او را نجات دهد که نتوانست. بعد گشت پلیس آمد و دستگیر شدم.

هک اینستاگرام و سرقت عکس

این در حالی است که یکی از شاکیان به قاضی پرونده گفت: ما این متهم را نمی‌شناختیم. او حتی ادعا می‌کند از ده سال پیش به خواهرزنم علاقه‌مند بوده که او در آن زمان فقط 14 سال داشته است. مدتی پیش فردی با راه‌اندازی صفحه‌های اینستاگرامی به نام من، برادر همسرم و بقیه اعضای خانواده برایمان ایجاد مزاحمت می‌کرد و حتی با هک کردن اطلاعات خواهرزنم، عکس‌های او را سرقت کرده بود. مرد جوان از کارها و مزاحمت‌هایش دست‌بردار نبود. سرانجام با برادر همسرم تصمیم گرفتیم سراغ او برویم و با وی حرف بزنیم که او به گروگانگیری اقدام کرد و سرانجام با حضور پلیس دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها