به بهانه بازی نساجی مازندران و خونه به خونه بابل

ال کلاسیکوی دعوا!

ال کلاسیکوی مازندران بین نساجی مازندران و خونه به خونه بابل برگزار شد و شاگردان مهدی پاشازاده توانستند مچ شاگردان نکونام را بخوابانند آن هم در یک بازی پر برخورد،مثل همیشه! اصلا مشخص نشد چرا هواداران دوباره به جان هم افتادند و با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۵۴

بر اساس اخبار رسیده، در جلسه هماهنگی قرار بر این بوده تیم میزبان، اتوبوس تیم مهمان را اسکورت کند. اسکورت که انجام نشد، هیچ بلکه در پایان بازی، اتوبوس تیم خونه به خونه هم آسیب جدی دید. این اما تنها اتفاق بازی نبود. فحاشی هواداران دو تیم از همان بدو ورود تیم‌ها به زمین مسابقه آغاز شد و جالب اینجاست که طبق هماهنگی قرار بوده هواداران نساجی پشت نیمکت تیم خونه به خونه ننشینند،اما با ورود هواداران به ورزشگاه، این جایگاه به قبضه دو آتشه‌های این تیم در می‌آید و بقیه ماجرا هم که حدس زدنش چندان سخت نخواهد بود!

حاشیه‌ها اما به همین جا ختم نشده است. خونه به خونه‌ای‌ها معتقد هستند حتی راننده اتوبوس‌شان کتک خورده است و در حین خروج از ورزشگاه دوباره هواداران نساجی به اتوبوس آنها حمله کرده و با هر وسیله‌ای که گیرشان آمده به ماشین آنها آسیب زده‌اند. اینها جدا از فحاشی‌ها، شکستن سر و دست و پا و... است که از درگیری هواداران دو تیم به جا مانده است. مسئولان خونه به خونه برای این که در امان باشند و در طول مسیر مشکلی برایشان پیش نیاید تغییر مسیر می‌دهند و به قول خودشان: از ترس رفتیم ساری و از آنجا از طریق جاده دیگری راهی جویبار شدیم و برگشتیم بابل. متاسف هستیم که نه ماموری آنجا بود و نه پلیسی. همه مردم از درگیری‌ها در اینستاگرام عکس گذاشته‌اند که می‌توانید ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها