راز قتل دختر جوان در اردبیل، با ردیابی تماس قاتل با خانواده قربانی فاش شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۰۸

به گزارش جام‌جم، پس از کشف جسد دختری 30 ساله در جاده نمین ـ فندقلو، کارآگاهان تحقیقات ویژه خود را از اولیای دم آغاز کردند و دریافتند دو روز قبل از کشف جسد، فردی ناشناس با استفاده از گوشی دختر جوان با خانه وی تماس گرفته و اعلام کرده، دخترشان نزد وی در یکی از شهرستان‌های اردبیل است و قصد دارند با هم ازدواج کنند.

کارآگاهان با بررسی سرنخ‌های به دست آمده، خودروی سمند بژ رنگی را که متعلق به فرد تماس گیرنده بود شناسایی و طی هماهنگی قضایی او را دستگیر و در بازرسی از خودرو با پوکه سیمکارت دختر جوان، روبه رو شدند.

متهم اقرار کرد، از طریق یکی از دوستانش با مقتول آشنا شده و با پیشنهاد دروغین ازدواج، دختر جوان را فریب و به خانه خود برده و دو شبانه روز او را در آن محل نگهداری کرده است. با توجه به این که متهم هویت خود را حسین اعلام کرده بود، دختر جوان در زمان حضور در منزل، مدارک شناسایی متهم را یافته و هویت پنهان و اصلی وی را شناسایی می‌کند. متهم که قصد ازدواج با دختر جوان را نداشته، برای رهایی از دست او تصمیم به قتل وی می‌گیرد و شب هنگام، زمانی که دختر جوان در خواب بوده، او را خفه می‌کند. بعد از قتل هم جسد را با خودرو به جاده نمین برده و در آنجا رها می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها