عامل قتل در چهارراه تابلوی گرگان با استیذان حکم قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۳۷
عامل جنایت گرگان در یک قدمی چوبه دار

به گزارش جام‌جم، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد سه سال پیش در چهارراه تابلوی گرگان، همسر سابقش را با ضربات چاقو از پای درآورد.

وی با بیان این که این فرد با کمک مردم و توسط پلیس دستگیر شد، افزود: پس از تحقیقات و اقرار متهم، حکم قصاص صادر و پس از تائید در دیوان عالی کشور برای اجازه اجرای حکم (استیذان) به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شد. استیذان حکم این فرد بتازگی به استان ابلاغ و پرونده برای اجرای حکم قصاص به واحد اجرای احکام گرگان فرستاده شد.

وی با بیان این که قصاص این فرد با درخواست خانواده مقتول اجرا خواهد شد، افزود: برخلاف آنچه پیشتر در فضای مجازی منتشر شده بود حکم این فرد در ملأ عام نخواهد بود.

قتل معروف به چهارراه تابلو و انتشار عکس‌ها و فیلم‌های لحظه مرگ خانم جوان در سال 93، احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد.

متهم به قتل به نام «پویا» هم در پلیس آگاهی گفت: مقتول، همسر سابقم بود. چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم، اما هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم مشکلمان را حل کنیم بنابراین با بالا گرفتن درگیری و اختلاف‌هایمان تصمیم به جدایی گرفتیم. دیگر با او کاری نداشتم تا این‌که چند روز پیش از حادثه متوجه شدم او با فردی آشنا شده و قصد ازدواج مجدد دارد. خیلی عصبانی بودم تا این‌که روز حادثه چوبدستی و چاقو تهیه کردم و راهی آرایشگاه سابق همسرم شدم. در میان راه همسرم را دیدم و به‌ طرف او حمله کردم و این جنایت رقم خورد.

تصویر مقتول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها