یک عکس، یک متن

مکه از نگاه نشنال جئوگرافیک

مکه از نمای بالا عکسی است که دیروز نشنال جئوگرافیک به‌عنوان عکس روز خود منتشر کرد. در توضیح این عکس نوشته شده: شهر مکه در عربستان بزرگ‌ترین مکان مذهبی جهان اسلام است که هر سال 15 میلیون زائر برای عبادت به آنجا سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۹۵

نگهداری ویژه از کیک محبوب

احتمالا به نظرتان عجیب و دور از ذهن است که بتوان کیک عروسی با آن همه میوه تازه و خامه را بیشتر از دو سه روز نگهداری کرد. اما یک مرد اهل فورت لادردیل فلوریدا ثابت کرده براحتی قادر است یک برش کیک میوه‌ای را نزدیک به 40 سال به صورت نیمه‌سالم نزد خود به عنوان یادگاری نگه دارد.

دلیل اقدام جان هاتسون، فقط این بوده که این کیک به عروسی پرنسس دایانا مربوط بوده است. فرد مورد بحث مجموعه‌ای از یادگاری‌های سلطنتی دارد و به ادعای خودش، بهترین آنها همین اسلایس کیک است که از سال 1981 میلادی تاکنون سالم مانده است. هاتسون همچنین نامه‌ها و کارت‌های خانم دایانا را نیز دارد. به گفته خودش، نامه‌ای را که پس از نامزدی با شاهزاده چارلز نوشته بوده، در مجموعه خود نگهداری می‌کند./ تابناک

ثبت زیباترین امضا در گینس

یک آفریقایی با الهام از طبیعت، زیباترین امضای جهان را به‌خود اختصاص داده است.

هر فردی امضای مخصوص خود را دارد و شکل این امضاها با هم تفاوت دارد. می‌توان گفت امضای هر شخص به نوعی معرف شخصیت اوست. برخی از افراد امضای انحصاری دارند به نحوی که کپی‌برداری از آن سخت و گاهی ناممکن است، اما آیا زیباترین امضای جهان را می‌شناسید؟ امضایی که در تصویر می‌بینید، متعلق به یک فرد سودانی مقیم عربستان است که به عنوان زیباترین امضای جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

معادله ورود به گوگل

گوگل در تابلوی آگهی استخدام خود، نشانی سایت استخدام را به‌صورت معادله نوشته تا هرکس توانست آن را حل کند به وبسایت استخدام برسد. کسانی در شرکت بزرگ گوگل استخدام می‌شوند که از هوش بالایی برخوردار بوده و جزو افراد خاص دنیا باشند./ فردا نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها