روز گذشته فهرست تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور در رقابت های مقدماتی انتخابی جهان اعلام شد که در این فهرست نام هیچ یک از ستاره های سرشناس والیبال بانوان دیده نمی شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۹۸
خانه تکانی بی سابقه در تیم ملی والیبال بانوان / همه ستاره ها را کنار گذاشتند

به گزارش جام جم آنلاین ، به این ترتیب جوانگرایی در تیم ملی والیبال بانوان ایران از روز گذشته شروع شد اما سوال بسیار مهم این است که چرا این تغییر به صورت ناگهانی صورت گرفت. روند منطقی تغییر نسل نه فقط در والیبال که در اکثر رشته های ورزشی به آرامی صورت می گیرد و تغییر ناگهانی حاکی از ایراد در کار و ناآگاهی های فنی است.

فرنوش شیخی، شبنم علیخانی، شکوفه صفری، زینب گیوه ، مائده برهانی و فرانک بابلیان بازیکنانی هستند که دیگر به تیم ملی والیبال بانوان دعوت نخواهند شد. برخی از این بازیکنان خودشان اعلام بازنشستگی کرده اند اما برخی دیگر همانند شکوفه صفری از تیم ملی والیبال بانوان به دلیل «پا به سن گذاشتن» کنار گذاشته شده اند! جالب است بدانید شکوفه صفری در حالی با 28 سال سن از سوی مصطفی شجاعی مدیر فنی تیم ملی والیبال بانوان «پا به سن» گذاشته توصیف می شود که سعید معروف با 33 سال سن همچنان در تیم ملی والیبال مردان حضور دارد و قرار است تا المپیک 2020 هم بازی کند و کسی به او پا به سن گذشته نمی گوید. به هر حال این دختران پس از سال ها زحمت در تیم ملی والیبال با نوعی بی احترامی کنار رفتند.

کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان ایران از 21 بازیکن برای شرکت در اردوی آماده سازی دعوت کرد که اسامی آنان به تفکیک استان به شرح زیر است:

تهمینه درگزنی، زهرا بخشی، فاطمه امینی، ندا چملانیان، فرناز ساعی، ریحانه داورپناه، هاله متقیان، زهرا شیری، مونا دریس محمودی، سوگند سلیم، فاطمه ابراهیمی، فاطمه احمدی ، الهام فلاح، مینا روستا، سارا نظری، مهسا کدخدا، فاطمه ایدل خانی ، مهسا صابری ، آیتک سلامت، مریم یکتایی، فاطمه حسنی

بر این اساس، تمرینات تیم ملی بانوان کشورمان از روز شنبه چهارم شهریور در دو نوبت صبح و عصر در سالن آکادمی ملی بانوان واقع در شمال دریاچه مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر کادر فنی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان آسیا از 29 شهریور تا 2 مهر به میزبانی شهر ناخون پاتوم در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه ب با تیم‌های کره جنوبی، تایلند، کره شمالی، ویتنام همگروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها