یکی از ستاره های تیم ملی والیبال بانوان برای همیشه از رده ملی کنار کشید. حرف او «یکی» است. اینطور نیست که بعدا پشیمان شود و برگردد.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۳۷
خداحافظی ستاره والیبال بانوان / بی غرور و بی حاشیه رفت

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال بانوان ایران اخیرا در رقابت های والیبال بانوان قهرمانی آسیا شرکت کرده بود که با عنوان نازل نهمی به کار خود پایان داد. در حالی که انتقادهای متعدد نسبت به پسرفت والیبال بانوان ادامه دارد یکی از ستاره های بی ادعا و البته زحمت کش تیم ملی بانوان برای همیشه از رده ملی کنار کشید. نخستین باری که به تیم ملی والیبال بانوان دعوت شد فقط 17 سال داشت اما امروز در حالی که سن و سالی هم ندارد برای همیشه کنار می کشد. خواجه کلایی 28 ساله پس از بازگشت تیم ملی والیبال بانوان ایران از رقابت های قهرمانی آسیا که فیلیپین میزبانش بود تصمیم گرفت دیگر برای تیم ملی والیبال بانوان بازی نکند.

او در اینباره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: «تصمیم من برای خداحافظی چیزی نیست که مربوط به الان باشد. هفت ماه پیش چنین تصمیمی رفته بودم. واقعا خسته بودم و نیاز به استراحت داشتم. خداحافظی ام دلیل دیگری نداشت.»

وی افزود: «من در اوج تجربه قرار داشتم اما چون واقعا خسته شده بودم تصمیم گرفتم دیگر نباشم. البته خداحافظی من فقط به تیم ملی والیبال مربوط می شود اما همچنان در رده باشگاهی بازی خواهم کرد.»

بی غرور و بی حاشیه رفت

حالا که این دختر 28 ساله از تیم ملی والیبال بانوان خداحافظی می کند بد نیست به نکاتی اشاره کنیم. او زمانی که احساس کرد «خسته» شده هرگز به فدراسیون والیبال اعلام نکرد از این پس فقط به صورت «پاره وقت» برای تیم ملی بازی می کند. با هم تیمی هایش درگیر نشد و به تماشاگران هم بی احترامی نکرد. معنای اخلاق مداری را می دانست و هرگز منتقدان تیم ملی والیبال بانوان ( که این روزها خیلی زیاد شده اند) را به باد توهین و استهزا نگرفت و آنها را به چیزهایی شبیه میکروفن حواله نداد. چقدر خوب به جای ستاره های مغرور و سراسر حاشیه قدر دخترانی مثل خواجه کلایی را بیشتر می دانستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها