بی‌شک بارسا این هفته‌ها و روزها در حال تجربه کردن تلخ‌ترین ایام خود طی حداقل 10 سال اخیر است. پس از رفتن نیمار به PSG، شکست در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال در سوپرجام اسپانیا و دوری یک ماهه بازیکن سرشناسی همچون لوئیس سوارز از جمله اتفاقات ناگوار برای کاتالان‌ها طی یک ماه گذشته بوده است. البته این هنوز پایان ماجرا نیست و به نظر می‌رسد طرفداران بارسا باید خود را برای روزهای سخت‌تر نیز آماده کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۷۳

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی بارسلونا شاید تابستان امسال توانست نظر لیونل مسی را برای تمدید قراردادش جلب کند اما آینده یکی دیگر از ستاره‌های نمادینش هنوز نامشخص است. این ستاره آندرس اینیستا است که اعتراف کرد هنوز در مورد این‌که آیا می‌خواهد قراردادش را با کاتالان‌ها تمدید کند یا نه مردد است.

اینیستا که قراردادش در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، به نشریه پاییس اسپانیا گفت: حقیقت این است که من هنوز قراردادم را تمدید نکرده‌ام. من این روزها چیزهایی را دارم در بارسلونا تجربه می‌کنم که پیش از این با آنها بیگانه بودم، اما فکر می‌کنم که این‌ها طبیعی هستند. وضعیتی فعلی بارسلونا به گونه‌ای است که تا سه سال پیش مطمئنا هرگز نمی‌توانستم تصورش کنم. بگذارید این‌طور بگویم که من دارم به آینده‌ام فکر می‌کنم، در حالی که قبلا این کار را نمی‌کردم.

اینیستا در ادامه فاش کرد که با لوئیس انریکه، سرمربی پیشین بارسلونا اختلافاتی داشته است و از این‌که به اندازه کافی مورد اعتماد وی واقع نمی‌شد ابراز نارضایتی کرد. کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها عنوان کرد: من همیشه برای لوئیس انریکه احترام فراوانی قائل بودم اگرچه گاهی اوقات با کارهایی که او انجام می‌داد، موافق نبودم. نظر من این است که در این باشگاه شما هرگز نمی‌توانید به آنهایی که با تمام وجودشان برای حفظ اعتبار پیراهن تیم تلاش کرده‌اند، بی‌احترامی کنید. چنین اتفاقی نباید رخ دهد اگرچه گاهی پیش می‌آید که احساس کنید دیگر کسی شما را در تیم نمی‌‌خواهد. از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند انتقال قریب‌الوقوع ژان میشل سری، مهاجم ساحل عاجی نیس به بارسلونا با مبلغ 40 میلیون یورو شاید از جمله دلایلی باشد که اینیستا را به عدم تمدید قرارداد با بارسا ترغیب کند. سری 26 ساله که لقب «ژاوی آفریقا» را از آن خود کرده است، با ناکامی بارسا در خرید وراتی راهی نیوکمپ خواهد شد. این بازیکن در فوتبال فرانسه خودش را ثابت کرده، اما مسلما فشار در نیس با فشار در تیم بزرگی نظیر بارسلونا تفاوت دارد. البته خرید سری برای بارسا یک مشکل بزرگ هم ایجاد خواهد کرد: تعدد هافبک‌ها.

در حال حاضر بارسا در ترکیب خود بوسکتس، راکیتیچ، دنیس، آردا، اینیستا، رافینیا، سرجی روبرتو، پائولینیو، آندره گومز و سامپر را دارد که همه در خط هافبک بازی می‌کنند. طبیعتا در چنین شرایطی جدایی برخی بازیکنان مثل سامپر و همچنین آلنیا از بارسا قطعی است اما بنا بر ادعای روزنامه آس، این احتمال وجود دارد که آندرس اینیستا در فاصله ده روز مانده به پایان فصل نقل و انتقالات، نیوکمپ را ترک کند. بازیکن باتجربه بارسلونا از آمریکا، قطر و چین پیشنهاد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها