حرف‌های مسعود ده‌نمکی در برنامه فرمول یک به شکل قابل انتظاری پرتیتر از آب در آمد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۴۳

به قول خودش آدمی رسانه‌ای است و از 19 سالگی تیتر روزنامه‌ها بوده و وارد دنیای اعتراض و صحبت درباره موضوعات مختلف شده. البته او خودش را آدم نقدپذیری می‌داند که معمولا آرشیوی از نقدهای نوشته شده درباره خود و آثارش را جمع‌آوری و نگهداری می‌کند. صحبت سمت اخراجی‌ها که رفت اشاره کرد این روزها هر فیلمی بخواهد رکورد فروش اخراجی‌ها را بزند باید 60 میلیارد بفروشد. به عقیده ده‌نمکی اخراجی‌ها مخاطبی را به سینما آورد یا بازگرداند که ماندگار شد. در پاسخ به سود حاصل از سری‌های مختلف اخراجی‌ها گفت نه برای خود که برای آثار بعدی و همچنین کارهای پژوهشی و فرهنگی سرمایه‌گذاری کرد و حالا در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کند.

کاهش وزن 120 کیلویی

گفت‌وگوی رضا رشیدپور با رضا داوود‌نژاد در «حالا خورشید» از بیماری این بازیگر شروع شد. داوود‌نژاد ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از آنها برای پیگیری مراحل درمان گفت: مشکل بیماری‌اش به طور کامل برطرف شده است. نکته قابل توجه به گفته او این‌که در اوج دوران بیماری حدود 120 کیلو از وزنش کم شد. بنابر صحبت‌های بازیگر نقش قادر سریال پنچری، فعالیت دوباره بدون مشکل هم نبود. چرا که با وجود بهبودی خیلی از افراد به دلیل سابقه بیماری می‌ترسیدند با او همکاری کنند تا این‌که این تصور با سریال پنچری از بین رفت. داوود‌نژاد یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتش را اضافه کردن وزن برای سربازی نرفتن عنوان کرد که صدمات فراوانی از آن دید‌ه است.

نباید بازیگر می‌شدم

ابوالفضل پورعرب در برنامه «من و شما» حرف‌های متفاوت و کمتر شنیده شده‌ای درباره زندگی و بازیگری زد. جالب این‌که در میانه‌های صحبت وقتی از او درباره انتخاب‌ها و اشتباهات مسیر کاری سوال شد در پاسخی صریح گفت اصلا نباید وارد سینما می‌شدم. دلیلش را هم آسیب‌هایی عنوان کرد که از بابت معروف شدن به او وارد شده است. پورعرب گفت دنبال آرامش بوده و اصلا برای همه اتفاقات پیرامونی این حرفه ساخته نشده است‌. مثلا اشاره کرد که نتوانسته آن‌طور که باید زندگی کند یا اطرافیانش از خبرهای فراوان فوتش در روزهای بیماری بسیار اذیت شدند. مورد جالب از میان حرف‌های پورعرب در برنامه جایی بود که گفت همیشه در قرارداد برای آثار مختلف قول می‌گیرد که به دیگر بازیگران آن اثر نه بی‌احترامی کند نه ضربه‌ای به آنها بزند.

از کارخانه خاور تا بازیگری

مجید مظفری در برنامه «با صبح» گفت وقتی به بازیگری علاقه‌مند شد که در کارخانه خاور مشغول کار بوده است. او ادامه داد قرار بود به آلمان برود و در زمینه فنی فعالیت کند، اما با تماشای یک تئاتر به این حوزه علاقه‌مند شد. از آنجا که یکی از دوستانش در آن تئاتر بازی می‌کرد، حتی توانست با نقشی کوتاه بازیگری را تجربه کند که با رفتن یک بازیگر به نقش بهتری هم تبدیل شد. آن‌طور که مظفری گفت از ورود به این عرصه راضی است، اما اگر به گذشته برگردد در کنار بازیگری، فعالیت دیگری انجام می‌داد تا زندگی‌اش به لحاظ مالی بهتر تامین شود. مظفری با اعلام اولین تجربه نقش اول در سال 58 علت زندگی بدون حاشیه‌اش در همه این سال‌ها را همدوره بودن با بازیگر توانمند و مدیریت درست زندگی کاری و شخصی عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها