تصادف شدید یک دستگاه مینی بوس با گاردریل کنار جاده، محبوس شدن 14 نفر از سرنشینان در اتاقک این وسیله نقلیه را به همراه داشت.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۷۵
محبوس شدن ۱۴ شهروند در مینی بوس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، این حادثه ساعت 11:57 ظهر امروز رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای عملیاتی ایستگاه 86 و 9 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به ابتدای جاده ورامین، ورودی پل تقی آباد رساندند.

رییس ایستگاه 86 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه مینی بوس با 14 نفر سرنشین در حال حرکت در جاده بود که به علت نامشخصی پس از برخورد با یک دستگاه کامیونت ایسوزو و انحراف از مسیر اصلی، به شدت با گاردریل حاشیه جاده برخورد کرده و متوقف شد.

وی افزود: بر اثر شدت این حادثه همه سرنشینان مینی بوس در داخل این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص مشغول رهاسازی سرنشینان شدند.

رییس ایستگاه 86 آتش نشانی ادامه داد: نیروهای عملیاتی با احتیاط کامل 14 نفر سرنشین مینی بوس (6 نفر بانو و 8 نفر مرد) را از اتاقک این وسیله خارج کردند و با توجه به مصدومیت 6 نفر بانو و 2 نفر مرد، مصدومان برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شدند.

جعفر شکرانه مهربانی گفت: آتش نشانان پس از انتقال هر دو وسیله نقلیه به حاشیه امن مسیر و ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها