همه آنهایی که تا پاسی از نیمه شب مشغول تماشای بازی افتتاحیه فصل 2018-2017 لیگ برتر انگلیس بودند، از یک فوتبال ناب و پرگل لذت بردند.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۴۶

آرسنال این بازی خانگی را 4 بر 3 از مهمان برد؛ آن هم در شرایطی که تا قبل از ده دقیقه پایانی با نتیجه 3 بر 2 از حریف سرشناس خود عقب بود.در این بازی ابتدا آرسنال در دقیقه 2 توسط لاکازته، گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه به گل رسید، اما لستر سیتی در دقیقه 5 به وسیله اوکازاکی ژاپنی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه جیمی واردی در دقیقه 29 گل دوم لسترسیتی را هم به ثمر رساند و ولبک در وقت‌های تلف شده نیمه اول آرسنال را صاحب گل دوم کرد. در نیمه دوم جیمی واردی در دقیقه 56 بار دیگر لسترسیتی را پیش انداخت اما آرسنال تسلیم نشد و سرانجام در دقیقه 82 توسط رمزی تازه‌ وارد به گل سوم رسید. چند دقیقه بعد الیور ژیرو، دیگر تعویضی آرسنال در دقیقه 85 گل برتری تیمش را وارد دروازه لسترسیتی کرد تا آرسنال یکی از زیباترین و پرگل‌ترین بازی‌های افتتاحیه تاریخ لیگ برتر انگلیس را با برتری 4 بر 3 خاتمه دهد.

ونگر در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: از آخرین باری که تیمم را در این سطح از کیفیت دیدم، مدت‌ها می‌گذشت. دلیلش هم این است که بازیکنان ما از جمله ژیرو در اوج بازی‌شان قرار دارند. بله تیم ما تیم با کیفیتی است. ونگر با تاکید بر این که نگران اشتباهات دفاعی تیمش نیست، عنوان کرد: من احساس می‌کنم گل‌هایی که خوردیم قابل پیشگیری بودند، چون یکی از آنها از یک ضربه کرنر، یکی به خاطر لو دادن توپ در خط دفاع و دیگری باز هم از روی یک ضربه کرنر بود. فکر می‌کنم با کار بیشتر می‌توانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها در پایان از نتیجه بازی به عنوان یکی از نشانه‌های محبوبیت لیگ برتر انگلیس یاد کرد و گفت: به عنوان یک بازی از هفته اول، شاهد یک بازی با کیفیت بودیم. شما می‌خواهید لیگ برتر بهترین لیگ دنیا باشد و من فکر می‌کنم با ارائه چنین بازی‌هایی می‌توان انگیزه و علاقه مردم نسبت به لیگ برتر را افزایش داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها