رئیس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت منزل و کشف 5/1 میلیارد تومان اموال سرقتی از آنان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۱۲

سرهنگ ستار خسروی گفت: چندی پیش سرقت از خانه‌ای در شرق اصفهان به پلیس اطلاع داده شد. با حضور ماموران مشخص شد سرقت توسط اعضای یک باند خانوادگی سابقه‌دار که از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو هستند، انجام شده است.

وی با بیان این که پس از چند روز تحقیق، خودروی زانتیای سارقان هنگام تردد در محدوده بزرگراه شهید اقارب‌پرست شناسایی شد، افزود: بلافاصله دو تیم از کارآگاهان به محل اعزام شدند، اما متهمان با مشاهده آنها، در مسیر خلاف بزرگراه حرکت کردند و پس از تصادف با دو خودروی دیگر از محل گریختند.

سرهنگ خسروی ادامه داد: ماموران از مسیرهای اطراف به تعقیب متهمان پرداختند و سرانجام زانتیای مسروقه را که توسط سارقان رها شده بود شناسایی و از داخل آن مقادیری اموال مسروقه و همچنین وسایل و ابزار آلات مربوط به سرقت مانند دستکش، دیلم، ماسک و ... را کشف کردند. تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این که 48 ساعت بعد با انجام یک سری اقدامات تخصصی، مخفیگاه آنها در بندرانزلی شناسایی شد و هر سه نفر سارق در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان این که متهمان دو برادر و فرد سوم نیز یکی از اقوام آنان است، گفت: سارقان به ده‌ها فقره سرقت منزل در محدوده اصفهان، لنجان، فلاورجان، مبارکه، برخوار، شاهین شهر و ... به ارزش 5/1 میلیارد تومان اعتراف کردند و از مخفیگاهشان نیز اموال مسروقه زیادی کشف شد و در اختیار مالباخته‌ها قرار گرفت./ پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها