منصوریان مشکل خط حمله استقلال را پیدا کرد؛

برنامه جدید استقلال برای گل

استقلال تهران در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر هیچ گلی نزده است. این آمار یکجورهایی در تاریخ باشگاه بی سابقه است. استقلال در بیشتر فصل‌ها حداقل در دو هفته اول یک گل زده، اما امسال در گلزنی به طور کامل ناکام بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۱۷

منصوریان اما مشکل را پیدا کرده است. پس از بازی استقلال خوزستان این مربی و دستیارانش به آنالیز چند باره فیلم مسابقه پرداختند و به این نتیجه رسیدند مشکل این است که وینگرهای چپ و راست استقلال در زمان حمله، به مهاجم‌ها اضافه نمی‌شوند. سجاد شهباززاده هم این موضوع را به منصوریان گفته بود که در زمان حمله احساس می‌کند تنهاست و بازیکنان کناری به او کمک زیادی نمی‌کنند. به همین دلیل منصوریان تصمیم گرفت تمرینات استقلال را پشت درهای بسته ببرد و به دور از چشمان اهالی رسانه مشکل را حل کند. البته روز گذشته تمرین استقلال باز بود و خبرنگاران می‌توانستند تماشاگر آن باشند. منصوریان در روزهای اخیر مدام در طول تمرین به وینگرهای چپ و راست مثل جابر انصاری، بیت سعید و شجاعیان تاکید می‌کرد که در زمان حمله باید جلوتر بیایند و به فوروارد یا فورواردهای تیم نزدیک شوند. منصوریان و دستیارانش با تمرینات مداوم توانسته‌اند تا حدودی این مشکل را حل کنند و امیدوارند دیگر در بازی تراکتورسازی چنین مساله‌ای اتفاق نیفتد. منصوریان تلاش کرده بازیکنانش را در این زمینه توجیه کند و بی‌شک بازی تراکتورسازی نشان می‌دهد او و دستیارانش در این زمینه چقدر موفق بوده‌اند.

رضایت از آنالیز عادل!

سرمربی استقلال بعد از بازی هفته دوم استقلال از شکل بازی تیمش راضی بود. او اعتقاد داشت تیمش توانسته تا حدود زیادی به چیزی که می‌خواسته نزدیک شود. عملکرد فنی استقلال در نیمه دوم بازی استقلال خوزستان خوب بود و کارشناس‌ها هم از این مساله تعریف کردند. منتهی این انتقال به منصوریان و تیمش وارد بود که چرا گلی نمی‌زنند. بویژه فورواردهای استقلال مثل سیبل شدند و خیلی‌ها اعتقاد داشتند نه بیت سعید و نه سجاد شهباززاده آماده نیستند و باید عملکرد بهتری داشته باشند. این بحث‌ها ادامه داشت تا این که عادل فردوسی پور دوشنبه شب آنالیزی از عملکرد استقلال به بینندگانش ارائه داد که در این آنالیز مشخص بود عملکرد فنی استقلال در فاز تهاجمی خوب بوده است. این آنالیز نشان می‌داد دفاع‌های استقلال همه سرجایشان هستند. در زمان حمله هم بازیکنان سرجای خود بازی می‌کنند و فاصله خطوط کم می‌شود. همچنین مشخص بود بازیکنان استقلال با انتقال توپ به هر جناح بخوبی به آن سمت شیفت می‌شوند. البته عادل و آنالیزورهایش ایرادهایی هم از تیم منصوریان گرفتند ولی تعریف و تمجیدها بیشتر بود. منصوریان دیروز پیش از تمرین استقلال بشدت از آنالیز عادل ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت این آنالیز بخوبی گواه آن است که چقدر در این مدت کار کرده اند و چه پیشرفتی نسبت به هفته اول لیگ برتر داشته‌اند. منصوریان اعتقاد داشت اگر محرومیت سه بازیکن استقلال هم در هفته اول اتفاق نمی‌افتاد، قطعا مقابل صنعت نفت بهتر بازی می‌کردند و نمی‌باختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها