بلیزارد بتازگی آمار هزینه‌ها، دستمزدها و مزایای تعیین شده برای شرکت‌کنندگان در مسابقات Overwatch را منتشر کرده که دانستنش برای خیلی‌ها جالب خواهد بود. حداقل دستمزدی که بلیزارد تعیین کرده، 50 هزار دلار در سال است.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۸۷

علاوه بر این، مزایای بیمه‌ای، طرح بازنشستگی، منزل برای استقرار در طول مسابقات و حداقل 50 درصد پول جایزه ـ که بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد ـ برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. مجموع حقوق و مزایایی که در فصل اول به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد، 5/3 میلیون دلار است که دست‌کم یک میلیون از آن، متعلق به تیم قهرمان خواهد بود. شرایط شرکت در این مسابقات، این است که هر تیم بین 6 تا 12 بازیکن داشته باشد. از نظر مرزبندی جغرافیایی هم محدودیتی در کار نیست و گیمرها می‌توانند از هر کجای جهان ثبت‌نام کنند.

تاخیر RDR2 همه را سر حال آورد!

اگر تاکنون عظمت راکستار را به معنای واقعی درک نکرده‌اید، خوب است بدانید اخیرا الکترونیک آرتز درباره تاخیر عرضه این گیم تا موعدی نامعلوم در سال 2018 چه گفته است! بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز در سخنانی گفته تاخیر Red Dead Redemption 2، فرصتی فراهم خواهد کرد تا شرکت‌های دیگر عملکرد بهتری در بازار داشته باشند. جالب این‌که مدیر ارشد مالی یوبی‌سافت، آلن مارتینز با او هم‌عقیده است و زودتر از او گفته این تاخیر به درآمد بیشتر یوبی‌سافت کمک خواهد کرد.

آقای یورگنسن در کنار ابراز خرسندی از تاخیر RDR2، وجود چنین ابرعناوینی را کاملا مفید می‌داند، چراکه صنعت گیم را بیش از پیش مطرح می‌کنند و از طرق مختلف ـ ایجاد هیجان در بازار و عرضه به‌صورت باندل به همراه کنسول‌ها به منظور کاهش قیمت و جذب مشتری بیشتر و... ـ موجب وسعت بخشیدن به اقتصاد صنعت گیم می‌شوند.

در حال حاضر، بهار 2018 به عنوان زمان انتشار RDR2 اعلام شده و تاریخ دقیق آن مشخص نیست. این گیم برای Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد و فعلا هیچ خبری از انتشار آن برای PC نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها