همچنین محمدرضا ساکت، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: کمیته انضباطی برخلاف صحبت استقلالی‌ها، نظر ندارد؛ این کمیته دهم تیرماه اعلام کرد براساس ماده 83 تمام باشگاه‌ها موظف هستند بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دهند. مسابقاتی که در فیفا دی نبود ولی وقتی AFC می‌گذارد براساس ماده 83 بازی ملی است؛ در آبان ماه 92 در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تصویب شده و از فصل 94 ـ 93 به اجرا درآمده که در صورت عدم همراهی باشگاه‌ها با تیم ملی محرومیت‌ها اعمال شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۷۸

مدیر تیم‌های ملی اضافه کرد: سه بار آقای افتخاری در دفتر رئیس فدراسیون حضور یافت و قرار شد سه بازیکن استقلال از اردوی ارمنستان این تیم به اردوی تیم ملی امید بروند؛ مکاتبات هم انجام شد ولی باشگاه استقلال بعدا مکاتبه کرد که این دو بازیکن را ببرید و دو بازیکن دیگر را نبرید.

وی با بیان این که در قوانین آمده هرگاه بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود باید حضور پیدا کند، گفت: حتی یک نفر از باشگاه استقلال به قرقیزستان رفت تا هماهنگی لازم برای حضور بازیکنان را انجام دهد و تمام ابعاد موضوع پیش‌بینی شده بود. هیچ مقامی از فدراسیون در رای کمیته انضباطی تاثیر نداشت و آنها براساس مستندات خود رای دادند؛ اتهام زدن این موضوع به افراد مختلف، کم‌لطفی است؛ همه ما ناراحت هستیم چرا این اتفاق افتاده است. مدیر تیم‌های ملی در واکنش به صحبت‌های منصوریان عنوان کرد: متاسف هستم در رسانه ملی ما یکدیگر را به دروغ متهم می‌کنیم؛ آقای منصوریان! ما یک کلمه بی‌ادبی نسبت به شما نداشتیم؛ تمام برنامه ما با باشگاه استقلال هماهنگ شده بود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها