فقط 3 روز تا انتقال بزرگ

نیمار سه‌شنبه پاریسی می‌شود؟

به نظر می‌رسد کابوس هواداران بارسلونا در حال شکل‌گیری است و این تیم در همین هفته، یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های خود را از دست خواهد داد تا او با رقمی نجومی از بارسا راهی پاری سن‌ژرمن شود. بعد از تلاش نافرجام مدیران بارسلونا که باید رضایت نیمار و پدرش (مدیر برنامه‌های او) را جلب می‌کردند و این کار را نکردند، نوبت به بازیکنان رسید تا بخت خود را برای راضی کردن نیمار امتحان کنند. بعد از شام مشترک مسی و سوارز با نیمار، نوبت به پیکه رسید تا او هم عکسی از خود و نیمار در صفحه اجتماعی قرار دهد و نیمار را به ماندن ترغیب کند؛ اما گویا همه این تلاش‌ها نافرجام بود و نیمار به آرامی به سمت درهای خروجی باشگاه نزدیک می‌شود. بعد از گزارش مفصل اکیپ درباره توافق نهایی و قطعی نیمار و پاری سن‌ژرمن (در نسخه اینترنتی)، نوبت به رسانه‌های دیگر رسید تا تیتری که دو هفته قبل نشریه اسپرت کاتالونیا زده بود و اوایل به شوخی شباهت داشت، آرام آرام رنگ واقعیت به خود بگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۷۱

رادیو مونته کارلو مدعی شد نیمار، انتقالش به پاری‌سن ژرمن را روز سه‌شنبه نهایی خواهد کرد و اگر هفته آینده او را در تست‌های پزشکی تیم پاریسی دیدید، تعجب نکنید.

نیمار در مدت 15 روزی که رسانه‌ها درباره انتقال او به تیم پاریسی گمانه‌زنی می‌کردند، هیچ حرفی در رد یا تائید این خبر به زبان نیاورد؛ اما درگیری او با نلسون سمدو، هم تیمی جدیدش، این شایعه را بر سر زبان‌ها انداخت که جدایی او از بارسلونا یک حقیقت محض است. این درگیری فیزیکی، فرضیه اختلافات و مشکلات او در تیم بارسلونا و ناراحتی از زندگی در شهر بارسلون را بیش از پیش تائید کرده است.

مونته کارلو مدعی شد پاری‌سن‌ژرمن روز سه‌شنبه قراردادی پنج ساله با نیمار منعقد می‌کند. این باشگاه علاوه بر آن که مبلغ 222 میلیون یورو برای انتقال نیمار به باشگاه بارسلونا خواهد پرداخت، سالانه 30میلیون یورو (بدون احتساب مالیات) نیز به حساب این بازیکن واریز می‌کند که این پول بیش از سه برابر پولی است که او از بارسلونا می‌گرفت (چون مالیات او در بارسلونا بر عهده خودش بود). مونته کارلو مدعی شد دو طرف بر سر جزئیات ریز قرارداد هم به توافق رسیده‌اند. البته پاری سن‌ژرمن به دنبال آن است که پول به‌صورت مستقیم به حساب باشگاه بارسلونا واریز شود چون اگر این پول با واسطه برای فسخ قرارداد پرداخت شود، مبلغی نجومی باید به‌عنوان مالیات به حساب دولت فرانسه واریز شود که این پول، بار مالی بیشتری روی دوش تیم پاریسی می‌گذارد. طبق قوانین مالیاتی دولت فرانسه در چنین شرایطی باید 21 درصد مبلغ قرارداد به حساب دولت واریز شود که اگر آن‌گونه شود، تیم پاریسی باید 6/46 میلیون یورو به دولت فرانسه بپردازد که این مبلغ، نزدیک به پول انتقال یک بازیکن درجه یک است. نیمار به‌خاطر حضور در صنعت مدلینگ و شهرتش، می‌تواند درآمد زیادی برای PSG داشته باشد که همین موضوع مانع باز شدن پرونده تیم پاریسی در کمیته فیرپلی مالی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها