محمدحسن صلواتی، عکاس روزنامه جام‌جم در مشهد 40 عکس از چهار پیاده‌روی اربعین را در خیابان مرکزی شهر روتردام هلند با کمک انجمن اربعین اروپا و با همکاری کمپین اربعین به نمایش گذاشت.این عکس‌ها قرار است در شهرهای دیگری مانند آمستردام، لاهه، پاریس و ... نیز به نمایش درآیند.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۷۳

قدیمی‌ترین متروی خاورمیانه

متروی استانبول که با نام «تونل» شناخته می‌شود، دومین متروی قدیمی دنیا پس از متروی لندن و قدیمی‌ترین متروی خاورمیانه است.

خاطره بازی واشقانی

مجید واشقانی، بازیگر 37 ساله با انتشار تصویری در اینستاگرام از گریم چهره 19 سالگی خود در سریال «نامه آخر» پرده‌برداری کرد. واشقانی در سریال زیر پای مادر که ماه رمضان از شبکه یک پخش شد، نقش برادر خلیل (کامبیز دیرباز) را بازی می‌کرد.

ضیافت نجومی ماکرون برای رئیس‌جمهور آمریکا

چند روزی از سفر ترامپ و ملانیا به فرانسه گذشته، اما هنوز حاشیه‌های آن تمام نشده و مثل همیشه سوژه‌هایی داغ از سفرهای ترامپ توسط خبرنگاران جهان شکار و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ترامپ در لحظه دیدار با همسر رئیس‌جمهور فرانسه با حرف‌های بی‌ربط و حرکات زننده خود یک آبروریزی حسابی راه انداخت و زمانی که دست بریژیت همسر ماکرون را گرفت، از رفتار این زن 64 ساله کاملا مشخص بود که حس خوبی به او ندارد و با کراهت از او فاصله گرفت.اکنون صورتحساب غذایی که آنها در برج ایفل خورده بودند توجه کاربران را به خود جلب کرده است؛ تکه کاغذی که خبر از هزینه 155 هزار یورویی برای شام آنها می‌دهد.

آتنا؛ کشنده دوست‌داشتنی

آتنا، کوه آتشفشانی جذاب و 3000 متری در جزیره سیسیل ایتالیا قرار دارد و به خاطر فوران‌های طولانی و ادامه‌دارش شهره جهانیان شده است. اولین فوران آتنا در زمان فیثاغورث و آخرین آنها در سال 2011 بوده که کشته‌های زیادی نیز داشته است. اما آنچه این کوه را زیبا کرده فوران‌های بی‌خطر و‌آرام آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها