برنامه امشب پایش ضمن تحلیل تحولات اقتصادی روز، موانع پیش روی تولیدکنندگان کشور را از طریق ستاد پیگیری مشکلات تولید، بررسی می کند.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۵۰
پیگیری مشکلات تولیدکنندگان کشور در برنامه پایش

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، بدنبال برگزاری مسابقه کارآفرینان برتر کشور، تعدادی از جوانان کارآفرین که از طریق شبکه اجتماعی پایش توسط مردم انتخاب شده اند امشب 25 تیر به استودیو می آیند تا از تجربیات کارآفرینی و اشتغالزایی خود برای بینندگان سخن بگویند.

مجتبی سجاد، انسیه اکبری، نازنین نوروزی، بهزاد پویا و نوید صبوری پنج کارآفرین جوان و مهمانان برنامه تحلیلی پایش خواهند بود. مجید شاکری و مهدی گوهر رستمی پژوهشگران اقتصادی هم امشب تحولات روز اقتصادی کشور را تحلیل خواهند کرد.

در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظرشما امور اداری و قانونی نقل و انتقال خودرو بهتر است توسط کدام گزینه انجام شود؟ 1-دفاتر اسناد رسمی 2- مراکزشماره گذاری ناجا 3- هردو (وضع موجود).

بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.

برنامه پایش به تهیه کنندگی محسن تربیت دوست، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها