برنامه اقتصادی پایش با موضوع تحلیل بازارهای اقتصادی و پیگیری مشکلات کسب‌ وکار امشب هشتم مرداد ساعت 23:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۱۴
پایش امشب به معیار انتخاب وزیران دولت دوازدهم می پردازد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، در برنامه این هفته پایش به موضوع تحلیل بازارهای اقتصادی به‌خصوص تحلیل بازار بورس و پیش‌بینی نوسانات آینده این بازار پرداخته می‌شود.

همچنین در بخش دیگر، محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون برنامه ‌وبودجه مجلس، معیارهای انتخاب وزرا و نحوه مشارکت مردم در انتخاب وزیران را به فراخوان عمومی می‌گذارد.

در برنامه این هفته نیز مسابقه جوان موفق ادامه پیدا خواهد کرد و محسن مهرخواه تولیدکننده بلدرچین، جواد نیارشید جوانی که از دست‌فروشی شروع کرده و اکنون صاحب چند مغازه شده و رضا قوامی با حضور در استودیوی پایش، برای انتخاب به‌عنوان جوان موفق مرداد باهم رقابت می‌کنند.

در بخش کارآفرین نیز علیرضا زرین نژاد کارآفرین برتر ملی، تجربیات موفق خود را در اختیار بینندگان این برنامه قرار می‌دهد.

در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: باگذشت 4 ماه از سال تولید و اشتغال، به نظر شما آیا تلاش مسئولان برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال کافی بوده است؟ 1- بله 2- خیر.

علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را از طریق سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.

برنامه پایش به تهیه کنندگی محسن تربیت دوست، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها