ایجاد همدلی در تکواندو همیشه کارساز است

یوسف، نماد جوانی در فدراسیون

انتخاب یوسف کرمی به عنوان مدیر فنی تیم نونهالان تکواندو پیامی به همراه خود دارد. شاید در سالیان اخیر برخی از مربیان سرشناس و قدیمی‌تر فرصت حضور در کنار تیم‌های ملی تکواندو را پیدا می‌کردند و همین نکته سبب بی‌انگیزگی مربیان جوان شده بود، اما اکنون با استفاده از یوسف کرمی به عنوان مدیر فنی تیم نونهالان تکواندو، مسئولان این فدراسیون نشان دادند تصمیم دارند با بهره‌گیری از جوان‌ترها به کار خود ادامه دهند.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۱۹

با توجه به موقعیت این رشته در بازی‌هایی همچون المپیک، سرعت توسعه در میان کشورهای مختلف دنیا بسیار بالا رفته است و اینک بیشتر کشورهایی که در مسیر رسیدن به مدال‌هایی همچون المپیک یا بازی‌های قاره‌ای هستند سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در تکواندو کرده‌اند.

در چنین شرایطی قطعا نباید زمان را از دست داد و به همین دلیل است که فرصت برای تزریق خون تازه به بدنه تیم‌های ملی تکواندو و بخصوص تکواندو نباید از دست برود.

نیروی جوانی و شور و اشتیاق بیشتری که در این مربیان وجود دارد، یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای رسیدن به موفقیت است. از سوی دیگر، مشارکت دادن قهرمانان دیروز در مسائل فنی سبب ساز ایجاد وحدت و همدلی بیشتر در فدراسیون خواهد شد؛ موضوعی که تکواندوی کشورمان در چند سال اخیر از آن ضربه خورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها