لوکاکو می‌تواند جای زلاتان را پر کند؟

خوش‌آمدگویی به آقای پا گنده

هواپیمای حامل تیم منچستر پس از فرود در آمریکا، اولین اردوی پیش فصل خود را در حالی آغاز کرد که دو بازیکن گرانقیمت سال گذشته و امسال آنها از چند روز پیش منتظرشان بودند. پل پوگبا که سال گذشته با مبلغی نزدیک به 90 میلیون یورو به یونایتدها پیوست، از حدود یک هفته پیش در حال گذراندن تعطیلات خود با روملو لوکاکو بود؛ بازیکنی که چند روز پیش قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو با شیاطین سرخ بست و این انتظار را به وجود آورد که با توجه به درخشش فصل گذشته خود بتواند جانشین خوبی برای مهاجمانی همچون زلاتان ابراهیمویچ و وین رونی باشد.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۶۹

البته شواهد و قرائن نشان می‌دهد این مهاجم بلژیکی برای هماهنگ شدن با دیگر بازیکنان یونایتد کار چندان سختی پیش رو نداشته باشد؛ یکی از عوامل مهم در این زمینه رابطه صمیمی او با بازیکنی همچون پوگباست. لوکاکو در مصاحبه با شبکه MUTV با بیان این‌که می‌خواهد موفقیت‌های سال‌های اخیر خود را دوباره در اولدترافورد تکرار کند، به هنگام صحبت کردن در مورد پوگبا او را « ایجنتp » نامید و گفت: او یکی از دوستان من و همچنین همسایه‌ام است. ما روزانه دائما در حال صحبت با هم در مورد مسائل مختلف هستیم. واکنش روز گذشته دیگر بازیکنان منچستر به لوکاکو در اولین تمرین آنها در آمریکا نیز نشان داد این مهاجم گرانقیمت به راحتی با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند. موید این مساله شوخی بود که روز گذشته خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستر با لوکاکو انجام داد. او در حالی که کتونی‌های سایز 47 لوکاکو را پوشیده بود، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: خوش آمدی صاحب بزرگ‌ترین پایی که تا به حال دیده‌ام.

کارنامه موفق لوکاکو در فصل گذشته در اورتون موجب شده بسیاری از همین حالا او را جانشین مناسبی برای زلاتان بدانند. لوکاکو در 37 بازی که فصل گذشته برای اورتون انجام داد، 25 گل به ثمر رساند و با دادن شش پاس گل یکی از ارکان اصلی تهاجمی اورتون بود. این در حالی است که آمار زلاتان در این زمینه در فصل گذشته 17 گل و پنج پاس گل در 25 بازی بود. پوشیدن لباس شماره 9 فصل پیش زلاتان موجب شده طرفداران منچستر امسال نیز منتظر گلزنی‌های پیاپی از صاحب این شماره باشند. خود لوکاکو در این مورد گفت: این شماره قشنگ است و من هم از زلاتان ابراهیموویچ اجازه گرفتم که این شماره را داشته باشم و او هم اجازه داد که از این بابت قدردانش هستم.

با این اوصاف و با رفتن زلاتان و وین رونی از منچستر و همچنین عملکرد نه چندان درخشان مهاجمانی همچون مارکوس راشفورد در سال گذشته، هواداران یونایتد بر این باورند که با آمدن این مهاجم 24 ساله نباید چندان نگران گل زدن در مسابقات لیگ برتر فصل آتی بود.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها