فرشید اسماعیلی:

لیگ سختی در پیش است

فرشید اسماعیلی به گفته کارشناس‌ها یکی از خوب‌های استقلال در فصل گذشته بود؛ بازیکنی که طرفدارانش این روزها نگران هستند در استقلال فصل جدید زیاد در ترکیب قرار نگیرد. این هم طبیعی به نظر می‌رسد، چراکه منصوریان دو بازیکن در پست او به خدمت گرفته است؛ داریوش شجاعیان و مجتبی جباری. البته اگر سرمربی استقلال تصمیم بگیرد اسماعیلی را یک خط عقب‌تر ببرد و در پست هافبک دفاعی قرار گیرد، آن وقت شانس بازی خواهد داشت. فرشید اسماعیلی که این روزها همراه تیمش در اردوی ارمنستان است، به سوالات جام ورزشی پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۹۶

فرشید! از وضعیت خودت شروع کنیم. بعضی نگران هستند امسال در ترکیب استقلال نباشی.

ممنون از کسانی که نگران هستند و وضعیت من را پیگیری می‌کنند، ولی هیچ چیز مشخص نیست. ما تازه در فصل آماده‌سازی هستیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا برای فصل جدید به طور کامل آماده شوم. اینها هم بحث‌هایی است که من زیاد به آن توجه ندارم. دوست دارم سرم به کارم باشد.

البته آقای منصوریان هم تاکید دارد واقعا انتخاب ترکیب برایش سخت شده است.

وقتی همه بازیکنان آماده باشند این شرایط پیش می‌آید. ولی یک چیز بگویم. سال گذشته همه همدل بودیم و واقعا فرقی نمی‌کرد چه بازیکنی در ترکیب باشد. دغدغه همه این بود تیم نتیجه بگیرد. امسال هم قطعا همین طور خواهد بود. فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و چه کسی نیمکت‌نشین باشد. هدف همه ما موفقیت تیم است.

خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند امسال رقابت گرمی میان پرسپولیس و استقلال وجود خواهد داشت. تو چه پیش‌بینی می‌کنی؟

معمولا این رقابت وجود دارد و به نفع فوتبال ماست، چون دو تیم طرفدار دارند. وقتی استقلال و پرسپولیس قدرتمند باشند، جامعه ما هم با نشاط‌تر است. خیلی باید هزینه کنیم که جامعه پرنشاط شود، ولی این دو تیم با هزینه‌هایی که در فوتبال دنیا زیاد نیست، می‌توانند چنین شرایطی به وجود بیاورند. امیدوارم امسال برای ما لیگ خوبی باشد ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم. فقط می‌خواهیم برنده باشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

فکر می‌کنی استقلال امسال جام بیاورد؟

از الان که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. لیگ امسال به نظر من خیلی سخت است. ولی خدا را شکر ما هم قدرتمندتر از قبل شده‌ایم. مهم این است که بتوانیم یک شروع خوب در لیگ برتر داشته باشیم. شروع فصل بسیار مهم است. باید از همان ابتدا امتیازهای خوبی جمع کنیم. قول دادن کار اشتباهی است، ولی ان‌شاءالله بتوانیم جام به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. سال گذشته در نیم‌فصل اول بدشانس بودیم و اگر مثل نیم‌فصل دوم بازی می‌کردیم، می‌شد قهرمان شویم. ولی به دلیل تغییرات زیاد، تیم به زمان نیاز داشت. امسال دیگر این مشکل را نداریم و با هماهنگی کامل وارد مسابقات می‌شویم.

شایعات درباره احتمال جدایی ات درست است؟

همان‌طور که گفتید اینها شایعه است. من بدون توجه به شایعات کارم را می‌کنم و امیدوارم بتوانم یک فصل خوب در استقلال داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها