رقابت‌های والیبال انتخابی قهرمانی جهان 19 تا 23 مرداد برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال باید در این مرحله با تیم‌های کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان بازی کند. بجز قزاقستان سه تیم دیگر رقبای جدی برای تیم ایران به شمار می‌روند و نباید تصور کرد با توجه به این‌که ایران میزبان این مسابقات است پس برای صعود به رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشکل خاصی ندارد.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۸۸

کره‌ای‌ها هشت بار حضور در المپیک و هشت بار رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه کرده‌اند. تیم چین با سرمربیگری لوزانو سرمربی پیشین تیم ملی، به دنبال احیای دوباره خود است و با توجه به این‌که لوزانو آشنایی کاملی با والیبال ایران دارد، این تیم می‌تواند برای شاگردان کولاکوویچ مشکل‌ساز شود.

تیم قطر هم یک تیم چندملیتی است که نباید آن را دست‌کم گرفت. قزاق‌ها ناشناخته‌ترند، اما توانستند به مرحله نهایی مسابقات انتخابی قهرمانی جهان راه پیدا کنند.

با این رقبا، ایران کار راحتی برای صعود به رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ندارد و باید با تمام پتانسیل خود در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان شرکت کند. درحال حاضر 19 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال فراخوانده شدند که در این میان نام شهرام محمودی دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد محمودی پس از همراهی نکردن تیم ملی والیبال در لیگ جهانی 2017 در فهرست سیاه کولاکوویچ قرار گرفته است و حتی در مصاحبه‌ای که سرمربی اهل مونته‌نگرو تیم ملی پیش از لیگ جهانی انجام داد، عنوان کرد که شهرام محمودی دیگر در تیم او جایی ندارد. با این حال مسئولان فدراسیون والیبال تلاش کردند این مصاحبه را به نوعی تلطیف کنند، تا جایی که گفته شد منظور کولاکوویچ از این اظهارنظر این بوده که شهرام محمودی فقط در لیگ جهانی تیم ملی والیبال را همراهی نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها