رضا یزدانی که چندی پیش با حضور در آلمان زانویش را به تیغ جراحان سپرده بود، هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۳۲

حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد ایران در رقابت‌های بین‌المللی دوی 100 متر فرانسه با زمان 10.24 از خط پایان گذشت و در جایگاه دوم ایستاد. او پیش از این هم با رکورد 10.25 در مسابقات بین‌المللی فرانسه (100متر) قهرمان شده بود.

هادی ساعی به دعوت فدراسیون جهانی برای حضور در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، راهی کره جنوبی می‌شود. از زمان خداحافظی وی از دنیای قهرمانی، مسئولان فدراسیون جهانی از ساعی برای این رقابت‌ها دعوت می‌کنند.

تمرینات تیم ملی شنای بانوان برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی (تهران 2017) از دیروز در جزیره کیش آغاز شد.

کادر فنی تیم ملی بانوان معرفی شد. مصطفی شجاعی، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان و اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی و فاطمه شعبان خمسه (مربی) در کنار ملی‌پوشان هستند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ اسپانیا روزهای 24 و 25 تیر در مادرید برگزار خواهد شد که تیم‌های کشتی باشگاه رعد پدافند هوایی در این تورنمنت شرکت می‌کنند.

مسابقات بسکتبال آسیا کاپ از هفدهم تا بیست و نهم مرداد در لبنان برگزار می‌شود و محمد دوست و محمدرضا صالحیان دو داور بین‌المللی ایران در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند.

پنجمین دوره مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران درلتونی به پایان رسید که آیلین بابکی در رقابت‌های ماده پرش ارتفاع و پرش سه گام به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کرد.

تیم هندبال شهید چمران لارستان، از حضور در لیگ برتر زنان و رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا انصراف داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها