چهار دیدار باقیمانده از مسابقات هفته سوم گروه H لیگ جهانی ۲۰۱۷ در سالن اطلس آرنا شهر ووچ برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۶۳
لیگ جهانی والیبال - 2017 / اطلس آرنا، میزبان چهار دیدار پایانی هفته سوم گروه H

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهار دیدار باقیمانده از مسابقات هفته سوم گروه H لیگ جهانی 2017 در سالن اطلس آرنا شهر ووچ برگزار می شود.

این سالن از فردا فردا شنبه 26 خرداد ماه از ساعت 17:25 به وقت محلی (19:55 به وقت تهران) میزبان دیدار تیم های آمریکا و روسیه است و سپس تیم های ایران و لهستان از ساعت 19:25 به وقت محلی (22:55) به وقت تهران در این سالن به مصاف هم خواهند رفت.
روز یکشنبه 27 خرداد ماه نیز دیدار تیم های ایران- روسیه و امریکا و لهستان در این سالن برگزار می شود.
اطلس آرنا 13 هزار و 805 صندلی بزرگترین سالن ورزشی و ورزش و سرگرمی در لهستان محسوب می شود که در ژوئن 2009 جهت بهره برداری در رویداد های ورزشی و سرگرمی راه اندازی شد.
این سالن برای برگزاری مسابقات ورزشی همچون بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتبال داخل سالن، ورزش های رزمی و بسیاری دیگر طراحی شده است و دارای یک زیرساخت های مدرن سازگار با الزامات فدراسیون های ورزشی بین المللی می باشد.
قابلیت ساختمان اجازه نورپردازی برای برای تقسیم بندی میان مناطق عبور هنرمندان، ورزشکاران، کارمندان، افراد برجسته و تماشاگران فراهم کرده است و معماری آن به گونه ای است که شرایط صداگذاری حرفه ای را برای برگزاری مراسم مربوطه را به خوبی فراهم می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها