تیم ملی بسکتبال در نخستین بازی تدارکاتی خود در دالیان چین با نتیجه 63 بر 60 موفق شد تیم موسوم به قرمز این کشور را شکست دهد. این تیم روز جمعه دومین بازی خود را در شهر چانگ‌چونگ برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۲۷

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم تا دهم مرداد در سورابایای اندونزی برگزار می‌شود که تیم والیبال زیر 23 سال ایران با هدایت خوان سیچلو در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

فریبرز عسگری به عنوان سرمربی تیم‌ملی تکواندو برای حضور در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا انتخاب شد. این رقابت‌ها ترکمنستان برگزار خواهد شد.

دو مربی چینی تیم‌های ملی ووشو وارد تهران شدند تا کار خود را با ورزشکاران ووشوی ایران آغاز کنند.

با حکمی از سوی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، فروزنده زرآور به سمت مربی تیم ملی شنای بانوان منصوب شد.

تیم والیبال جوانان ایران در سومین دیدار دوستانه خود در اردوی تدارکاتی ترکیه بازهم توانست حریف خود، میزبان بازی را شکست دهد.

اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی شنای مردان برای حضور در مسابقات بازی‌های داخل سالن آسیا از 26 خرداد تاچهارم تیر برگزار می‌شود.

تکلیف لیگ برتر وزنه‌برداری با حضور نمایندگان باشگاه‌های شرکت‌کننده 27خرداد در نشست اعضای سازمان لیگ مشخص می‌شود.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اعلام کرد، مسئولان این تیم بعد از این‌که به کمیته انضباطی فراخوانده شدند تصمیم به کناره‌گیری از ادامه لیگ برتر و حتی منحل کردن تیم گرفتند.

رقابت‌های اسنوکر زیر 18 و 21 سال قهرمانی جهان 16 تا 25 تیر با حضور ورزشکاران ایران به میزبانی چین برگزار می‌شود.

رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز در هنگ‌کنگ آغاز شد. تیم ملی شمشیربازی در 3 اسلحه فلوره، اپه و سابر در این رقابت‌ها شرکت کرده است. این رقابت‌ها به مدت 3 روز در بخش‌های انفرادی و تیمی دنبال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها