رئیس سازمان سینمایی، دیروز در احکام مختلفی، مدیران و هیات امنای تعدادی از مراکز زیرمجموعه این سازمان را تغییر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۶۰

از همان روز 17 اسفند ماه سال 95 که محمدمهدی حیدریان به عنوان رئیس سازمان سینمایی از سوی سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر فرهنگ منصوب شد این انتظار می‌رفت که برخی از مدیرانی که حجت‌الله ایوبی، رئیس قبلی سازمان منصوب کرده بود جای خود را به افراد جدیدی بدهند؛ ولی این اتفاق تا سه شنبه 23 خرداد سال 96 رخ نداد و امروز با صدور چند حکم، تغییراتی گسترده در زیرمجموعه این سازمان رقم خورد.

در اولین احکامی که دیروز رسانه‌ای شد حبیب ایل‌بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی جای خود را به ابراهیم داروغه‌زاده داد.

همچنین رمضانعلی حیدری‌خلیلی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شد و نصرت‌الله مرادی از این پست خداحافظی کرد.

از سوی دیگر، محمود اربابی نیز به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب شد تا ماموریت تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران را در کنار ماموریت‌های مهم دیگر به سرانجام برساند. این پست پیش از این در اختیار حیدری‌خلیلی بود؛ یعنی او امروز در جدیدترین انتصابات از یک معاونت به معاونت دیگری منتقل شد. همچنین رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، رضا میرکریمی را به عنوان مشاور امور بین‌الملل خود منصوب کرد. میرکریمی در دو سال اخیر دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر بوده است.

اما رئیس سازمان سینمایی، تغییر مهم دیگری را هم دیروز رقم زد و مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری را تغییر داد. در حکم جدید، مهدی یزدانی به جای سیدمصطفی ابطحی، مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری شد.

در کوران این تغییرات، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در سمت خود ابقا شد و علیرضا تابش در فارابی ماند و البته حبیب ایل‌بیگی، معاون سابق ارزشیابی و نظارت به عنوان قائم‌مقام وی منصوب شد. / مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها