سرخیو راموس ترجیح داد پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی‌ پاسخ اظهارنظر جنجالی اخیر ژوزه مورینیو را بدهد. آقای خاص به تازگی در مصاحبه‌ای در آن با اشاره به بحرانی بودن اوضاع اکثر تیم‌های تحت هدایتش در بدو ورود، سرخیو راموس را به عنوان بازیکنی ناکام معرفی کرد و گفت که کاپیتان کهکشانی‌ها تا پیش از ورود او به سانتیاگو برنابئو، در حسرت بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۴۲

او به نوعی معتقد بود رئالی که پیش از ورود او وضعیتی بحرانی داشت، موفقیت‌های کنونی خود را مدیون این مرد 54 ساله است. سرخیو راموس اما به شیوه‌ای محترمانه که البته بی‌کنایه هم نبود، پاسخ سرمربی پرتغالی سابقش را چنین داد و گفت: چیزی که مورینیو می‌گوید درست است. زمانی که او آمد ما روند صعود به مراحل یک‌چهارم نهایی را آغاز کردیم و حالا سه قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم. من در دوران بازیگری‌ام از هر یک از سرمربیانی که داشتیم درس گرفتم، البته از بعضی از آنها بیشتر و از بعضی دیگر کمتر.

راموس در فصل آخر از دوره سه ساله حضور مورینیو در رئال مادرید، علیه او به خاطر ماجرای نیمکت‌نشین کردن ایکر کاسیاس و آشوبی که در رختکن راه انداخت، موضع گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها