بیت سعید: با قلبم استقلال را انتخاب کردم

وینگر چپ جدید آمد، جابر انصاری می‌رود؟

حسن بیت سعید، مهاجم استقلال خوزستان، سرانجام به استقلال تهران ملحق شد. مدتی بود که شایعاتی درباره حضور این بازیکن در تیم منصوریان شنیده می‌شد. سرانجام این شایعه به واقعیت تبدیل شد و بیت سعید با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد. او از فصل جدید پیراهن استقلال را تن می‌کند، ولی بحث‌هایی درباره پست بازی‌اش می‌شود. بیت سعید در استقلال خوزستان در بیشتر پست‌های هجومی بازی می‌کرد؛ از وینگر چپ و راست بگیر تا نوک. او با ذهیوی خط حمله قدرتمندی برای استقلال خوزستان درست کرده و در این باشگاه موفق بودند.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۷۰

حالا این سوال پیش می‌آید که بیت سعید قرار است در چه پست‌هایی برای استقلال بازی کند؟ منصوریان سال گذشته نشان داد علاقه زیادی به تغییر پست مداوم بازیکنان دارد. او در هر بازی نقشه‌های زیادی در سر دارد و به همین دلیل بازیکنان هجومی در پست‌های مختلف به میدان می‌روند؛ مثلا فرشید اسماعیلی سال گذشته در سه پست هافبک دفاعی، هافبک نفوذی و وینگر چپ برای تیمش به میدان رفت. وضعیت مجتبی حقدوست و بهنام برزای هم همین بود.

علی قربانی هم در بیشتر پست‌های هجومی برای تیمش به میدان رفت. به همین دلیل از حالا نمی‌توان گفت هدف منصوریان از جذب بیت سعید، دقیقا کدام پست است، ولی این احتمال وجود دارد که او را برای پست وینگر چپ گرفته باشد.

اگر هدف او دقیقا همین پست باشد، به احتمال زیاد جابر انصاری قید ادامه کار را در استقلال می‌زند و به باشگاه دیگری می‌رود. جابر سال گذشته هم وقتی احساس کرد شاید نیمکت نشین شود، قصد داشت استقلال را ترک کند و به باشگاه گسترش فولاد تبریز ملحق شود.

بیت سعید: به خاطر پول نیامدم

حسن بیت سعید پس از پیوستن به استقلال اعلام کرد هدفش از این اتفاق، تنها مسائل مالی نبوده است.

او توضیح می‌دهد با قلبش استقلال را انتخاب کرده است باعث افتخار است که پیراهن باشگاه بزرگی مثل استقلال را بپوشم. مذاکرات ما طول نکشید و به این تیم پیوستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام دهم.

افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال هم درباره انتقال این بازیکن به باشگاهش می‌گوید: بیت سعید از بازیکنان خوب و اثرگذار لیگ در فصل گذشته بود که عملکرد مطلوبی داشت و حضور او در استقلال را خوشامد می‌گویم. ما از مدتی قبل مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده بودیم که امشب به نتیجه رسید و قرارداد دو ساله‌ای را امضا کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها