چه کسی جای خالی او را در پرسپولیس «پُر» می‌کند؟

سروش «پَر»

همان طور که پیش‌بینی می‌شد و پیش از آن هم نوشته بودیم، سروش رفیعی با الخور قطر به توافق رسید و با دریافت مبلغی حدود 600 هزار دلار فصل آینده را برای این تیم بازی خواهد کرد. یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس که نقش پررنگی را در نتایجی که این تیم کسب کرد، داشت.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۸۷

به همین دلیل از حالا یکی از دغدغه‌های برانکو و پرسپولیسی‌ها پر کردن جای خالی این بازیکن است. بازیکنی که در کنار محسن مسلمان بخوبی مهاجمان را تغذیه می‌کرد و حالا که در پرسپولیس نیست بدون شک دستان برانکو در پوست گردو خواهد ماند. برانکو که انگار می‌دانست سروش در پرسپولیس نمی‌ماند، از مدت‌ها قبل از مسئولان این تیم خواست جانشین این بازیکن را پیدا کنند. بدون سروش دوباره مسلمان در مرکز زمین محور برنامه‌های هجومی پرسپولیس خواهد شد. پرسپولیس در حال حاضر روی نیمکت جایگزین مناسبی برای سروش ندارد مگر این که در فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکنی جدید در پست رفیعی کند که هم بعید نیست.

الخور: با سروش یک ساله توافق کردیم

خبر انتقال سروش رفیعی بازیکن تکنیکی پرسپولیس به تیم الخور قطر، سوژه اصلی رسانه‌های ایران و قطر شده است. روزنامه الوطن قطر نوشت: سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس پس از مذاکره طولانی با باشگاه الخور قرارداد یک ساله‌اش را امضا کرد تا فصل آینده این تیم را همراهی کند. روزنامه العرب قطر هم در خبری با همین مضمون تایید کرده که سروش رفیعی با تیم الخور یک‌ساله توافق کرده است. قراردادی که در صورت رضایت طرفین، قابل تمدید است. محمد المحص، مدیر رسانه‌ای باشگاه الخور هم این خبر را تائید کرد و گفت: بله ما با سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس به توافق رسیدیم تا قراردادی یک‌ساله با ما امضا کند و در صورت رضایت طرفین این قرارداد را تمدید کنیم. توافقات نهایی انجام شده است ولی هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است و منتظر بازیکن هستیم تا برای امضا قرارداد به دوحه بیاید؛ اما همه چیز تقریبا تمام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها