دستگیری شمار دیگری به دنبال حمله تروریستی لندن

پلیس متروپلیتن لندن روز پنجشنبه اعلام کرد ادامه تحقیقات پلیس در مورد حمله تروریستی لندن که تاکنون 8 کشته برجای گذاشته، منجر به دستگیری های جدیدی شده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۵۲
دستگیری شمار دیگری به دنبال حمله تروریستی لندن

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، پلیس لندن اعلام کرده سه مرد که سن آنها بین 27 تا 33 سال می باشد، به ظن برنامه ریزی برای اقدام تروریستی طی چهارشبنه شب توسط نیروهای ضد تروریسم در شرق لندن و منطقه لفورد دستگیر شده اند.

پلیس لندن مشخص نکرده است که این دستگیری های جدید در ارتباط با حمله لندن بوده یا نه.

براساس گزارش پلیس متروپلیتن لندن، تاکنون در ارتباط با حمله تروریستی شامگاه شنبه گذشته در لاندن بریج و بارو مارکت 17 تن دستگیر شده اند که در حال حاضر تنها 5 تن از آنها همچنان در بازداشت بسر می برند.

بر اثر حمله با خودرو در پل پرتردد لاندن بریج و متعاقبا حمله با چاقو در بازار «بارو» در نزدیکی این پل در شامگاه شنبه گذشته، هشت نفر کشته و 48 نفر زخمی شدند که حال شماری از زخمی ها بشدت وخیم گزارش شده است.

براساس آخرین گزارش های منتشره همچنان 29 تن از زخمی ها در بیمارستان بستری هستند که حال 10 تن از آنها وخیم است.

سه تن از عاملان حملات یاد شده شامل 'یوسف زغبه' 22 ساله،خرام شهزاد بات' 27 ساله و رشید رضوان 30 ساله به ضرب گلوله پلیس کشته شده اند.

در همین حال براساس گزارش روزنامه تایمز در روز پنجشنبه براساس تصاویر بدست آمده این سه تن در شامگاه دوشنبه 29 ماه مه، پنج روز قبل از حمله تروریستی در لندن، در بیرون یک باشگاه ورزشی در منطقه بارکینگ واقع در شهر پایتخت انگلیس با یکدیگر دیدار داشته اند.

به نوشته روزنامه تایمز، به نظر می رسد که این سه تن در جریان این دیدار آخرین برنامه ریزی ها را برای حمله تروریستی لندن انجام داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها