نمازی و صالح در حوالی ذوب‌آهن

جدایی حسینی قطعی شد

گمانه‌زنی‌های دو سه هفته اخیر پیرامون معرفی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در لیگ هفدهم در حالی جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود که همه چیز گویای این نکته است که سیدمجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن به انتهای خط رسیده است.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۸۸

مجتبی حسینی، دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن که در میانه‌های فصل گذشته جانشین گل‌محمدی شد با این که در چند هفته پیاپی نتایج خوب و خیره‌کننده‌ای کسب کرد، اما به مرور حرکت نوسانی ذوب‌آهن آغاز شد و در نهایت با همه تلاشی که داشت به رتبه چهارم جدول بسنده کرد و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کنار رفت و از دستیابی به سهمیه فصل بعد نیز بازماند.

در چنین شرایطی به محض پایان لیگ، گمانه زنی‌ها درخصوص سرمربی فصل بعد این تیم در حالی آغاز شد که احتمال ابقای حسینی بسیار ضعیف بود؛ امری که دیروز سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با تایید آن گفت: سال گذشته ما با توجه به داشته‌های‌مان در یک رقابت‌ شانه به شانه با سه چهار تیم مانند سپاهان، پیکان، نفت و استقلال خوزستان توانستیم چهارم شویم و مقام خوبی را کسب کنیم. ما دو سال پیش ششم شده و فقط موفق به کسب جام حذفی شده بودیم. بازده کاری حسینی در فصل گذشته قابل دفاع است، اما غیر از این راندمان کاری، باید یکسری پارامترهای دیگر را برای انتخاب سرمربی در نظر بگیریم. هیات مدیره در جمیع جهات به این نتیجه رسید حسینی امسال از ما جدا شود و باید به این آرا احترام گذاشت. جدایی حسینی از ما قطعی شده است و از بین گزینه‌هایی که وجود دارد باید به جمع‌بندی نهایی برسیم.

آذری که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، درخصوص این که غیر از مجید صالح، امید نمازی و امیر قلعه‌نویی گزینه دیگری نیز برای هدایت این تیم وجود دارد، گفت: اینها از گزینه‌های ما هستند و در کنار این نفرات اسکوچیچ نیز حضور دارد، اما فکر می‌کنم جمع‌بندی هیات مدیره روی انتخاب مربی ایرانی باشد. کفه ترازو وسط ایستاده و هنوز سنگینی خاصی ندارد و باید صبر کنیم تا روز پنجشنبه نتیجه آن مشخص شود.

با وجود این اظهارنظر آذری، گفته می‌شود ذوب‌آهن باامید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی به توافق دست یافته است و باید منتظر معرفی این مربی به عنوان سکاندار جدید ذوب‌آهن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها