پنجشنبه خبری بسرعت در کانال‌های تلگرامی چرخید که حاوی بمبی در نقل و انتقالات این فصل بود: علی کریمی به عنوان سرمربی روی نیمکت نفت تهران می‌نشیند.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۰۵

این خبر کمی عجیب به نظر می‌رسید به این دلیل که روحیات علی کریمی اصولا با حرفه‌ای مثل مربیگری سازگار نیست و به نظر می‌رسد او آرامش لازم برای پرداختن به این کار را ندارد. با این حال گویا مذاکرات او با مدیران نفت مثبت بوده و به نقاط نهایی رسیده‌اند. این مذاکرات در حالی نهایی می‌شود که به نظر می‌رسد حتی دستیاران کریمی در این تیم هم از حالا مشخص شده‌اند. در حالی که علی دایی یک فصل از نبود پول و امکانات در تیم نفت و بلاتکلیفی خود و بازیکنانش نالید و این وضعیت حتی در فینال جام حذفی هم تغییری نکرد، حالا مدیران نفت به دنبال یک علی مشهور دیگر فوتبال رفته‌اند؛ اما بعید به نظر نمی‌رسد کریمی، به اندازه دایی صبر و حوصله داشته باشد و اگر ماجراهای فصل قبل تکرار شود، شاید در همان هفته‌های ابتدایی شاهد جدایی کریمی از نفت باشیم.

البته گفته می‌شود مذاکرات کریمی با مدیران نفت آن‌قدر مثبت بوده که بشود به تغییراتی کلی در بحث امکانات و پرداخت پول بازیکنان امید داشت. گفته می‌شود کریمی حتی دستیاران خود را هم انتخاب کرده است. مجید صالح مربی اسبق استقلال و علی انصاریان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گزینه‌های او برای کادر مربیگری هستند. البته صالح گزینه سرمربیگری ذوب‌آهن هم هست و باید دید کدامیک را انتخاب می‌کند. برای انتخاب مربی دروازه‌بانان نظر کریمی استفاده از داوود فنایی بود اما او به پیکان رفت و به همین دلیل کریمی در حال انتخاب گزینه‌ای دیگر است.

در حوزه بدنسازی هم صحبت از فرهاد چیذری مربی بدنساز سابق تیم‌های پرسپولیس و پیکان است و گفته می‌شود کریمی به دنبال یک مربی تمرین‌دهنده خوب و همین‌طور یک پیشکسوت نام‌آشنا برای قبول سمت مدیر فنی است. مسئولان باشگاه نفت به کریمی قول دادند که مشکلات پیش‌روی باشگاه نفت برطرف شود و آنها هزینه خوبی برای تیم فصل آینده خواهند کرد (که البته شبیه همین قول را هم به دایی داده بودند). نفت به عنوان قهرمان جام حذفی یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیاست که البته به‌دلیل بلاتکلیفی شایعاتی درباره واگذاری امتیاز و سهمیه این تیم به تیمی دیگر شنیده شده است. روزهای پیش رو حاوی اخبار مهمی درباره تیم نفت تهران خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها