شورای فنی دور المپیکی‌های کشتی فرنگی را خط می‌کشد

سکوت سوریان و واکنش نوروزی

ملی‌پوشان کشتی فرنگی در المپیک 2016 ریو برنمی‌گردند. حتی چراغ سبز شورای فنی کشتی فرنگی به مردان طلایی المپیک لندن برای حضور دوباره روی تشک، کارساز نشد.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۰۴

بعد از آن که شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در آخرین نشست خود اسامی نفرات واجد شرایط برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به رقابت‌های جهانی 2017 پاریس را اعلام کرد، در همان جا صحبت از کشتی گیران غایب به میان آمد و مشخصا از حمید سوریان و مهدی نوروزی نام برده شد که می‌توانند با ورود به رقابت‌های انتخابی به تیم ملی وارد شوند. سوریان که از همان روز بازگشت از برزیل به ایران سکوت کرد و ترجیح داد درخصوص ماندن یا رفتن از دنیای قهرمانی هیچ اظهار نظری نکند با اعلام شورای فنی به سکوتش ادامه داد. نوروزی هم بارها به خداحافظی احتمالی خود از کشتی واکنش‌های متفاوتی نشان داد.

نوروزی در تازه‌ترین واکنش خود به دعوت شورای فنی گفته است: نباید کشتی‌گیران مدال‌‌دار جهان و المپیک همراه دیگران در انتخابی شرکت کنند. به نظر من تمام مدعیان باید با هم رقابت کنند و نفر برتر آنها با کشتی‌گیر شاخص آن وزن، هرچند بار که شورای فنی صلاح می‌داند مسابقه دهد. اگر قصدشان بازگشت من و امثال من است، باید این مسائل را رعایت کنند. مطمئنا با رعایت این مساله به جای یک کشتی، حاضریم ده بار مسابقه بدهیم.

قاسم رضایی البته با این موضوع برخورد منطقی‌تر دارد و می‌گوید به دلیل دور بودن از تمرینات آماده نیست و اضافه وزن دارد. به این ترتیب با اعلام شورای فنی، سکوت سوریان و اعلام موضع نوروزی به همراه پاسخ قانع‌کننده رضایی به نظر می‌رسد شورای فنی باید قید ملی‌پوشان المپیک را بزند و روی همان نفرات جوان در رقابت‌های جهانی تمرکز کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها