تمایل جوانان به برندهای لوکس خودرو

خودروسازان در حال تلاش بی‌وقفه برای ایجاد جذابیت برای جوانان هستند اما یک مطالعه جدید پیشنهاد می‌کند که اشرافیت و پرستیژ یک فاکتور کلیدی برای به دست آوردن قلب آنان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۲۷
تمایل جوانان به برندهای لوکس خودرو

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، مطالعه‌ی Harris Poll نشان می‌دهد جوانان علاقه‌ی زیادی به مرسدس بنز دارند. این خودروساز آلمانی بیشترین امتیاز را در میان خودروسازان به دست آورده اما برندهای لوکس دیگر از مرسدس فاصله‌ی زیادی ندارند زیرا جوانان برندهای دیگری چون ب‌ام‌و، جنسیس، لکسس و پورشه را دوست دارند.

علیرغم ترجیح دادن اشیای لوکس در زندگی، جوانان خیلی پول زیادی ندارند. به عنوان نتیجه، این شرکت می‌گوید جوانان در مقایسه با نسل‌های بزرگ‌تر از خود توانایی کمتری برای خرید خودروهای لوکس دارند.

اینجاست که خودروسازان سطح متوسط به میان می‌آیند زیرا احتمال زیادی برای خرید این‌گونه خودروها توسط جوانان وجود دارد. طبق نتایج این مطالعه، تویوتا تاپ‌ترین برند مورد علاقه‌ی این دسته از افراد بوده و پس از آن نیز هوندا، شورولت و فورد قرار گرفته‌اند. دیگر برندهایی که رتبه‌ی بالایی نزد جوانان به دست آورده‌اند عبارت‌اند از سوبارو، نیسان، جی‌ام‌سی و مزدا.

طبق گفته‌های Joan Sinopoli، معاون راه‌حل‌های برند در Harris Poll، دوست داشتن خودروها به عنوان بخشی از فرهنگ ما زنده است و این موضوع درباره‌ی نسل‌های جوان به خوبی مشاهده می‌شود. جوانان اشتیاق زیادی به اشرافیت و تجمل دارند و این موضوع در صنعت خودرو هویداست، جایی که علاقه‌ی فراوانی به مرسدس بنز وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها