منصوریان: الان زمان فکر کردن به مصدوم‌ها و غایب‌ها نیست

ماموریت بزرگ استقلال

استقلال تهران از ساعت 20 و 45 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی میزبان العین است. این بازی دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. استقلال درحالی پا به این بازی می‌گذارد که تعدادی از بازیکنان ثابت خود را در اختیار ندارد. وریا غفوری و جابر انصاری بتازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند و نمی‌توانند در ترکیب ثابت استقلال باشند. امید ابراهیمی مصدوم است و به بازی نمی‌رسد. امید نورافکن در اردوی تیم ملی جوانان به سر می‌برد و نمی‌تواند کنار استقلال باشد. علی قربانی هم به دلیل محرومیت بازی را از دست داده و در دیدار برگشت می‌تواند به میدان برود. در این شرایط همه استقلالی‌ها نگران هستند.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۵۵

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال اما ترجیح می‌دهد زیاد فکرش را معطوف به این مسائل نکند و تمام تمرکزش را روی بازی و مسائل تاکتیکی تیمش بگذارد. وقتی دراین باره از سرمربی استقلال سوال کردیم، پاسخ داد: «الان زمان فکر کردن به مصدوم‌ها و محروم‌ها نیست. همان‌طور که می‌دانید من هیچ‌گاه به این مسائل زیاد نمی‌پردازم. قطعا اگر ما بازیکنان خود را داشتیم، بسیار بهتر بود، ولی حالا که این اتفاق نیفتاده باید تمرکز خود را روی بازی بگذاریم. ما همیشه نشان دادیم مسائل ملی برایمان به باشگاهی ارجحیت دارد، به همین دلیل با وجود نداشتن امید ابراهیمی، امید نورافکن را به تیم ملی جوانان دادیم. چندی قبل هم وریا در اردوی تیم ملی بزرگسالان آسیب دید و من همان زمان گفتم او باید افتخار کند در راه تیم ملی مصدوم شده است.»

منصوریان با اشاره به بازیکنان جایگزین توضیح داد: «شک ندارم همه بازیکنان بهترین بازی‌هایشان را انجام می‌دهند. هوادار هم در این شرایط تیمش را تنها نخواهد گذاشت. می‌توانیم امروز میزبان 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی باشیم. قطعا حضور طرفداران می‌تواند تاثیر زیادی در برد ما داشته باشد. العین و دیگر تیم‌های عربی هم می‌دانند آزادی گذرگاه ساده‌ای نخواهد بود. دوست داریم در زمین خودمان نتیجه‌ای بگیریم که در بازی برگشت با خیال راحت‌تری به امارات برویم.»

او با اشاره به کار دشوار استقلال در این مرحله گفت: «من عاشق انجام کارهای سخت هستم. من و تیمم دوست داریم کارهای سخت انجام دهیم. کار سخت است که ما را به چالش می‌کشد، نه کار آسان. وقتی کار سختی انجام می‌دهید، افتخار می‌کنید وگرنه کار آسان را که همه می‌توانند انجام دهند.»

منصوریان با اشاره به اتفاقاتی که باعث محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی رفت با لخویا در آزادی شد، چنین توضیح داد: «واقعا بد است تماشاگر ما در آسیا محروم می‌شود. نباید بگذاریم در آسیا روی ما حساسیت باشد. از هواداران باز هم خواهش می‌کنیم نه لیزر بیاندازند، نه ترقه. بطری هم پرت نکنند، حتی اگر اتفاقات در زمین به نفع ما رقم نمی‌خورد. باید حواسمان باشد که خودمان به خودمان ضرر نزنیم. من مطمئنم هوادار استقلال امروز سنگ تمام می‌گذارد. همیشه گذاشته‌اند، امروز هم می‌گذارند.»

سرمربی العین: نیازی به مشورت با برانکو نیست

زوران مامیچ، سرمربی العین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و ما احترام زیادی برای آنها قائلیم. ما استقلال را بخوبی می‌شناسیم و با شناخت کامل به مصاف آنها می‌رویم. برای ما مهم‌ترین چیز این است که نیمه اول را اصطلاحا سر کنیم. ما سعی می‌کنیم بازی را اداره و تمرکز خود را حفظ کنیم. دقیقا می‌دانیم که باید در این بازی چه کنیم. چیزی که مرا تحت‌تاثیر قرار می‌دهد این است که در استادیوم آزادی یک اتمسفر عالی را دیده‌ام. مطمئنم که می‌توانیم بازی خوب و قشنگی را ببینیم. مطمئن هستم که می‌توانیم با آرامش و خوشحالی به خانه برگردیم.

سرمربی العین در پاسخ به این سوال که آیا ناصر الشمرانی (بازیکن عربستانی که با العین در مصاف با ذوب‌آهن به ایران نیامد) به ایران آمده است، گفت: همان‌طور که می‌دانید او در مقابل ذوب‌آهن هم بازی نکرد. من اجازه صحبت درباره مسائل سیاسی ندارم و می‌دانید که یک مشکل سیاسی بین دو کشور وجود دارد. به هرحال ما بدون او هم مشکلی برای بازی کردن نداریم.

مامیچ در پاسخ به این سوال که آیا از برانکو برای مصاف با استقلال مشورت گرفته است، عنوان کرد: من اصلا با برانکو صحبت نکردم. نیازی به صحبت هم نبود، چون استقلال تیمی است که همه می‌شناسند. من و برانکو دوستان خوب و قدیمی هستیم. ما مطلقا درباره استقلال صحبت نکرده‌ایم. استقلال تیم کوچکی نیست و لازم نیست از این تیم بپرسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها