در دقیقه 61 بازی رئال‌مادرید مقابل سه‌ویا یعنی لحظه‌ای که تابلوی تعویض بالا آمد تا خامس رودریگز جای خود را به کاسیمیرو بدهد، تماشاگران رئالی حاضر در سانتیاگو برنابئو ایستاده برای ستاره تیمشان دست زدند تا او شاید آخرین بار برای تماشاگران بی‌وفای مادریدی دست تکان بدهد. او یک بار گفته بود، وقتی این تماشاگران رونالدو را هو می‌کنند، من چه توقعی می‌توانم از آنها داشته باشم. من توهینی به آنها نکردم و توقعی هم از آنها ندارم. آنها فقط جام و افتخار را می‌شناسند.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۱۰

خامس رودریگز بعد از جام جهانی 2014 به رئال آمد تا ستاره پرنور آسمان کهکشانی‌ها باشد؛ اما زین‌الدین زیدان اعتقادی به او ندارد. ستاره پرفروغ جام جهانی 2014 که زیباترین گل آن جام را به ثمر رساند، با قراردادی شش ساله به ارزش 80 میلیون یورو به رئال رفت تا سالانه 5 میلیون یورو خالص دریافت کند. رئال پول فراوانی به پای او ریخت، اما زیدان او را به نیمکت زنجیر کرد تا زمزمه‌های جدایی او قوی‌تر و جدی‌تر شود. او هر بار که به زمین آمد، برای رئال گل زد و درخشید. او در بازی با گرانادا، یکی از سریع‌ترین دبل‌های تاریخ رئال‌مادرید را به ثبت رساند. از سال 1994 تا بازی رئال مقابل گرانادا هیچ بازیکنی از رئال نتوانسته بود دو گل در 10 دقیقه ابتدایی یک بازی به ثمر برساند، اما خامس این کار را انجام داد. خامس کاری را انجام داد که آخرین بار زامورانو، مهاجم شیلیایی رئال برابر سه‌ویا انجام داده بود. حتی رونالدو که تقریبا تمام رکوردهای گلزنی رئال را در اختیار دارد، نتوانسته در 10 دقیقه ابتدایی بازی دبل کند. خامس در آن بازی در دقایق 3 و 10 توانست دو گل حساس برای رئال بزند. با این حال، زیدان اعتقادی به این مهاجم گرانقیمت و گلزن ندارد. او که در یکی از معدود بازی‌های این فصل فرصت حضور در ترکیب اولیه رئال را به دست آورده بود، در دقیقه 61 در میانه زمین چرخی زد و برای تماشاگران چهار گوشه ورزشگاه دست زد تا رسانه‌های اسپانیا و دنیا، این حرکت را به خداحافظی تعبیر کنند. البته زیدان در کنفرانس پایان بازی سعی کرد وانمود کند، خامس خداحافظی نکرده؛ اما رسانه‌ها کار خود را کردند. خامس سه بازی دیگر می‌تواند برای رئال‌مادرید انجام دهد که هیچ یک از آنها در سانتیاگوبرنابئو برگزار نمی‌شود. اولی چهارشنبه همین هفته در خانه سلتاویگو است، دیگری یکشنبه هفته آینده در خانه مالاگا و آخرین بازی کهکشانی‌ها هم فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف ولز است که 13 خرداد برگزار خواهد شد.

گفته می‌شود، منچستریونایتد پیراهن مورد نظر خامس (شماره 10) را به او پیشنهاد کرده است، به اضافه حقوقی معادل حقوقی که از رئال می‌گرفت و البته پولی که باید به رئال‌مادرید پرداخت شود. گفته شده رئال همان مبلغی را که سال 2014 برای او پرداخت، از یونایتد مطالبه کرده است.

زیدان: خامس خداحافظی نکرد!

رئال‌مادرید در آخرین بازی خانگی این فصل مقابل سه‌ویا به برتری چهار بر یک دست یافت تا یک گام بزرگ به سوی قهرمانی لالیگا بردارد. رونالدو، آسنسیو و کیلور ناواس، ستاره‌های رئال برابر سه‌ویا بودند و نقش چشمگیری در پیروزی ارزشمند یکشنبه‌شب داشتند. رئال حالا از دو بازی بعدی مقابل سلتا و مالاگا، تنها چهار امتیاز برای قهرمانی می‌خواهد.

زیدان در پایان بازی گفت: فشار روی تیم برای قهرمانی بالاست و در اسپانیا قهرمان لیگ شدن کار آسانی نیست. حالا به قهرمانی خیلی نزدیک شده‌ایم. معتقدم دو فینال با سلتا و مالاگا باقی مانده است. از لحاظ ذهنی و بدنی کاملا آماده‌ایم و این بسیار حیاتی است. من معتقدم در بازی امشب خامس خداحافظی نکرد. او همچنان بازیکن رئال است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم، دو بازی باقیمانده در لالیگا و سپس فینال چمپیونزلیگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها