لیگ برتر این فصل با قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال خاتمه یافت. این فصل با وجود همه فراز و فرودها، چند نکته در دل خود دارد:
کد خبر: ۱۰۲۷۰۶۲

1ـ بعد از سال‌ها دوباره دو تیم پرطرفدار پایتخت را در اوج دیدیم. این بلندپروازی همه اهالی را سر ذوق و شوق آورد. قدرت و رقابت این دو تیم، همه را به فصل بعد و آینده‌ای که پیش روی ماست، امیدوار می‌کند. امیدواریم فصل بعد همه پیش‌بینی‌ها درست از آب دربیاید و این دو تیم بر فراز آسمان باشند.

2ـ از سوی فدراسیون فوتبال تلاش شد تا فضای رقابتی تیم‌ها کاملا عادلانه و منصفانه باشد. اینکه این تلاش تا چه حد به ثمر نشست، پرسشی است که جامعه فوتبال باید به آن پاسخ دهد. امیدواری هم این است که فصل بعد تحقق 100 درصدی این آرزو را شاهد باشیم.

3ـ استفاده از جوانان مستعد، چهره بعضی از تیم‌ها را به طور کلی تغییر داد و این امیدواری را برای نونهالان و نوجوانان به وجود آورد که می‌توانند بزودی خود را به فوتبال ایران معرفی کنند. مربیان اگر همت کنند، لیگ ما از این هم جوانتر خواهد شد.

4ـ‌آرزوی بزرگ جامعه فوتبال ما بحث اقتصادی است. همه ارکان فوتبال ایران رویای روزی را در سر دارند که هیچ تیمی مشکل مالی نداشته باشد. مشکلی که متاسفانه قدرت راه رفتن را از بعضی تیم‌ها گرفته است.

امیدواری همه اهالی فوتبال این است که فصل را پویاتر، جوانتر، پرقدرت‌تر و جذابتر از این فصل ببینند. لیگی که امیدواریم همه ورزشگاه‌های ما را پر کند.

امیر عابدینی

کارشناس فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها