حداقل برای خود من بسیار پیش آمده که در گالری عکس‌هایم تعداد زیادی عکس تکراری و مشابه جا خوش کرده باشد، اما پیدا کردن این عکس‌های تکراری و پاک کردن آنها چندان کار راحتی نیست و ممکن است وقت زیادی بگیرد. برای همین بهتر است سراغ یک راه دم‌دست‌تر بروید و از یک اپلیکیشن برای این کار کمک بگیرید.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱۳

اپ Duplicate Photos Fixer یک ابزار مشترک برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که قابلیت شناسایی عکس‌های مشابه و تکراری را دارد و به شما کمک می‌کند در زمانی کم از شر آنها خلاص شوید.

همچنین شما می‌توانید محدوده جست‌وجوی Duplicate Photos Fixer را تعیین کنید تا به‌جای جست‌وجو بین تمام عکس‌هایتان در فولدری خاص این جست‌و‌جو صورت بگیرد. این اپ برای کاربران دستگاه‌های اپل حدود دو دلار قیمت دارد و اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، می‌توانید از اپ پیشرفته‌تر Duplicate Photos Fixer Pro نیز استفاده کنید.

لاغری با رژیم گیاهی

کابوس اضافه‌وزن یا لاغری بیش از حد به زندگی بیشتر ما گره خورده و با روشی سخت به دنبال رهایی از آن هستیم. رژیم‌های غذایی به مراقبت زیادی احتیاج دارد و باید خودتان را از خیلی غذاها و خوردنی‌های روزانه منع کنید، اما اپ‌های متعددی می‌توانند در این راه به شما کمک کنند.

یکی از این اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزار فارسی زبان «کرفس» است. شما می‌توانید به وسیله کرفس برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت برای تناسب اندام خود بگذارید. به‌طور مثال اگر برای یک مراسم خاص مثل عروسی می‌خواهید وزن کم کنید یک ماراتون کوتاه‌مدت تعریف کرده و در زمان ممکن به وزن ایده‌آل خود برسید. اندازه‌گیری میزان کالری مصرفی، معرفی ورزش‌ها و فرمول‌های رژیمی برای لاغری یا چاقی و همچنین قدم‌شمار روزانه از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن است.

جدال ربات‌های غول پیکر

اگر از سربازان جنگی تفنگ به دست، کلاهخود و شمشیرهای شکسته خسته شده‌اید و دوست دارید تجربه‌ای جدید از میدان جنگ داشته باشید، بازی فوق‌العاده War Robots را از دست ندهید. War Robots یک بازی تمام عیار از نبرد ربات‌های غول پیکر است که از هیچ تلاشی برای از میدان به در کردن همدیگر فروگذار نیستند. در این بازی آنلاین شما باید در همان 15 ثانیه ابتدایی بازی یک ربات را برای مبارزه انتخاب کنید.

هر ربات ویژگی‌هایی منحصر‌به‌فرد برای مبارزه دارد که می‌توانید از آنها برای شکست دشمنانتان استفاده کنید. بعد از انتخاب ربات جنگجو وارد یک نبرد جانانه و نفسگیر می‌شوید و باید در ده دقیقه بیشترین قدرت خود را روی حریف پیاده کنید. این بازی به فکر و هوش شما وابسته است و باید هر حرکتی را با برنامه‌ریزی قبلی و پیش‌بینی‌های هوشمندانه انجام دهید.

با گوشیتان فارسی صحبت کنید

چند سالی است که دستیاران صوتی به یار همیشگی گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و شرکت‌های مایکروسافت، اپل و گوگل با تقویت این دستیاران صوتی سعی می‌کنند کار را برای کاربرانشان آسان‌تر کرده و وظایف بیشتری را به عهده دستورات صوتی قرار دهند. اما نبود پشتیبانی از زبان فارسی باعث شده کاربران ایرانی تمایل زیادی به سیری اپل و رقبای دیگرش نداشته باشند و این سرویس در ایران چندان کاربردی نباشد. حال دستیار صوتی «رایمون» که برای گوشی‌های اندرویدی ارائه شده این امکان را به شما می‌دهد تا استفاده از این سرویس را با زبان مادری تجربه کنید.

رایمون می‌تواند کارهایی مانند گرفتن شماره تلفن افراد، قطع و وصل کردن اتصال وای‌فای، خواندن نام تماس‌گیرنده و تنظیمات دیگری مانند صدا، نور صفحه، روشن ماندن صفحه نمایش و… را با فرامین صوتی انجام دهد.

بازیگوشی‌های پسربچه

اگر به بازی‌های فارسی زبان با داستان‌های بومی علاقه دارید، بازی «سانجو- فرار» را از دست ندهید. سانجو ماجراهای یک پسربچه بازیگوش و شر است که برای همسایه‌هایش دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند. دردسرهای این بچه بازیگوش معمولا به خیری و خوشی به پایان نمی‌رسد و باعث می‌شود همسایه‌ها و پدرش همیشه از دست او شاکی باشند.

شما در این بازی در نقش سانجو باید از دست پدر عصبانی و همسایه‌های همیشه شاکی فرار کنید و در این بین البته دست از خرابکاری هم برندارید. سانجو یک بازی امتیازی و رکوردی است که هر چقدر تعقیب و گریز طولانی‌تر شود، امتیاز بالاتری خواهید گرفت. همچنین خرابکاری‌های حین فرار امتیاز شما را بالاتر برده و باعث عصبانی‌تر شدن پدر سانجو می‌شود. هرقدر پدر سانجو عصبانی‌تر باشد، فرار از دست او سخت‌تر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها