مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کشتی آفریقا هفته گذشته و همزمان با رقابت‌های قهرمانی قاره سیاه با حضور نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی در مراکش برگزار شد که حمید بنی تمیم، نایب‌رئیس فدراسیون کشتی به عنوان مهمان ویژه در این مجمع حضور یافت.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۸۴

ارمین جازوین، بوسنیایی 36 ساله است و 209 سانتی‌متر قامت دارد و قرار است در پست پنج برای تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال به میدان برود.

مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا از دیروز با حضور 71 بازیکن ایرانی و خارجی به میزبانی شیراز آغاز شد.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز، آخرین رنکینگ خود را اعلام کرد. نوشاد عالمیان که پیش از این در رده 70 جهان قرار داشت با سقوط شش پله‌ای در جایگاه 76 و نیما عالمیان که در دوره قبلی حذف شده بود، بار دیگر به رنکینگ جهان بازگشت و در رتبه 128 قرار گرفت.

رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا روزهای 20 تا 24 اردیبهشت در دهلی‌نو برگزار می‌شود که محمدابراهیم امامی، اردوان صاحب و محمد مصلایی‌پور داوران بین‌المللی درجه S1 کشورمان در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند.

رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان با حضور 34 تیم در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان از روز جمعه 15اردیبهشت در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.

فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک امروز وارد ایران می‌شود و در نخستین روز با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دیدار می‌کند.

گلنوش سبقت‌الهی، تیرانداز اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: اردوهای بسیار خوبی را می‌گذرانیم و شرایط خوبی داریم اما همچنان مشکل کمبود فشنگ اذیتمان می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها